Вы здесь

Індекс інклюзії як механізм моніторингу інклюзивного навчального закладу

Printer-friendly versionPDF version

«Неможливо створити стійку інклюзію для окремих дітей, якщо немає інклюзії для всіх, та системи, яка буде реагувати на потреби всіх: дітей, вчителів, батьків, технічних працівників». Про це наголосила Найда Юлія Михайлівна, координатор проектів Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» під час проведення секції «Індекс інклюзії як механізм моніторингу інклюзивного навчального закладу», що відбулася 23 травня 2016 року в рамках спеціалізованого тренінгу для працівників освітньої сфери «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації» за підтримки Соціальної програми Дружини Президента України Марини Порошенко.

Індекс інклюзії – це механізм організації освітнього процесу в навчальному закладі, за якого плануються та реалізується підходи, сприятливі для активного включення в освітній процес усіх його учасників. Індекс інклюзії наголошує як на важливості Інклюзії А, так і на важливості Інклюзії Б. Інклюзія А передбачає включення дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні навчальні заклади, десегрегацію, в той час як інклюзія Б говорить про активне залучення до життя навчального закладу всіх учасників освітнього процесу дітей, педагогів, батьків та ціннісне ставлення до кожного  - незалежно від функціональної спроможності, етнічної належності, рівня успішності.

Детальніше ознайомитися із Індексом інклюзії ви можете в посібнику «Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл», який призначено допомогти визначити вплив впровадження інклюзивних цінностей на всі аспекти шкільного життя та взаємодію шкіл із місцевими громадами.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer