Вы здесь

Сєвєродонецька загальноосвітня школа I-III ступенів №14 Сєвєродонецької міської ради Луганської області

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Корякіна Тетяна Володимирівна
Координатор ОАШ: 
Юркова Юлія Василівна
Адрес: 
вул. Гагаріна, 111, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл., 93412, Україна,
Телефон: 
(06452) 3-41-68, 3-42-58
Email: 
sed14lg@yandex.ru
Информация: 
Сєвєродонецька загальноосвітня школа I-III ступенів направляє діяльність на виконання Конституції України основних законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Національну доктрину». В нашій школі 26 класів, з них початкових – 12. Учнів -701, учителів – 51. З них: «учитель-методист» - 5; «старший учитель» - 11;вища категорія – 23; I категорія – 16; II категорія – 5; спеціаліст – 7; закінчили магістратуру – 2; навчається в аспірантурі – 1. Викладання предметів російською мовою. При вивченні української, англійської мов класи поділяються на групи. До 1 класу зараховуються учні на безконкурсній основі. Недопустимими є проведення тестів, екзаменів з метою перевірки засвоєння програми дошкільного закладу. У школі працює група подовженого дня (режим дня з урахуванням вікових та фізіологічних особливостей учнів), 6 гуртків різного напряму, які спрямовані на розвиток всебічно розвиненої особистості. У школі з успіхом впроваджується профільне навчання. Провідною ідеєю школи є розвиток здібностей, обдарувань і талантів дітей. Розроблена програма роботи з дітьми «Творча обдарованість», в якій визначено основні напрямки роботи зі здібними учнями: визначення напрямків сфер обдарованості дітей; пошук обдарованих та здібних дітей; навчання обдарованих і здібних дітей; спостереження за динамікою особистих досягнень кожного обдарованого учня; стимулювання учнів та вчителів. Позакласна робота школи будується на основі проблеми «Виховання духовності учнів засобами народної педагогіки» та спрямована на створення умов для творчого, інтелектуального, духовного, фізичного розвитку дітей, підготовку учнів до життя в соціумі. У центрі виховної системи школи – особистість дитини. Кожен учень стає учасником спільної справи колективу, яка дає можливість розкритися здібностям дитини, задовольнити її потреби та інтереси, перерости з процесу виховання в процес самовиховання, у процес саморозвитку особистості. Наша головна мета полягає у створенні атмосфери підтримки учнів і турботи про них, яка сприяла б розвитку їхніх можливостей, задоволенню їхніх інтелектуальних, емоційних та соціальних потреб. Наша школа – це колектив однодумців учителів, учнів, батьків.
Количество учеников: 
701
Тип громади: 
школи міста, позашкільні навчальні заклади, мікрорайон школи, «Бізнес клуб».
Философия: 
Школа працює над стандартами «Лідерство» та «Шкільна культура». . Характерним для школи є прагнення впроваджувати нове в методику навчання та виховання, експерементувати, добираючи найефективніші форми та методи навчально-виховної роботи. На кожному етапі існування постають конкретні завдання, які вирішує педагогічний колектив. Система роботи колективу має наступну спрямованість: здійснення програмно цільового підходу до освітньої діяльності в школі; компетентнісний підхід до організації навчального процесу, впровадження інноваційних технологій, активних методів навчання з урахуванням індивідуальних і психологічних особливостей кожного учня в навчально-виховному процесі; робота з обдарованими учнями; впровадження педагогіки співробітництва й формування творчо обдарованої особистості учня; виховання школярів на основі національних традицій. На семінарі «Школа як осередок розвитку громади» наголошено на тому, що громадсько-активна школа ставить перед собою мету не тільки надавати освітні послуги учням, але й розвивати громаду, залучати батьків та мешканців до вирішення соціальних та інших проблем, які існують як в школі так і в громаді. Це перший крок до найбільш ефективної моделі школи, яка орієнтується на ідеали громадянського суспільства, на перетворення школи у просвітницький та культурний центр громади. Проектна діяльність громадсько-активної школи (анотація та опис проектів): Школа працює над стандартами «Шкільна культура» та «Лідерство». Школа є відкритою та сприятливою до змін , демократичні принципи використовуються в усіх сферах шкільного життя, школа має свої погляди стратегію роботи, забезпечує підтримку. В школі втілюються в життя різноманітні проекти: «Сузір’я», проект створений на розвиток органів самоврядування (шкільного комітету, асоціації батьків, учителів). Проект створюється для активного життя всіх учасників навчально-виховного процесу, а також жителів мікрорайону. Шкільний комітет та асоціація батьків та вчителів залучені для створення найкращих умов для навчання та розвитку учнів. Проект створений для розвитку різнобічної та творчої дитини, для залучення до співпраці батьків та учнів, які не цікавляться роботою та життям школи.
Проекты: 

---

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer