Вы здесь

Стрижавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ставищенського району Київської області

Printer-friendly versionPDF version
План дій: 

Назва школи, адреса
Стрижавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ставищенського району Київської області, вул. 40-річчя Перемоги 1, 09420

Яка кількість учасників брала участь у процесі самооцінювання? Які групи вони представляють (вчителі, учні, батьки, мешканці громади…..)?
В процесі самооцінювання брали участь члени ради громадсько - активної школи в кількості 8 чоловік, до складу яких входять вчителі, учні, батьки, мешканці громади.

Скільки сесій у Вас відбулося? Скільки часу вони займали?
2 сесії: 1,5 год і 2,5 год.

Чи розглянули Ви всі стандарти? Так
 

Якщо ні, то перелічіть стандарти, які було розглянуто.
 

Якщо ні, то зазначте чому Ви вирішили не розглядати всі стандарти.
 

Зазначте будь-ласка Ваші оцінки зі стандартів:

Загальна картина 1 2 3 4
Лідерство     3  
Партнерство     3  
Соціальна інклюзія   2;    
Послуги   2    
Волонтерство     3;  
Навчання впродовж усього життя   2    
Розвиток громади     3  
Залучення батьків     3  
Шкільна культура     3  

Які Ваші пріоритети на цей навчальний рік?

Пріоритет Дії, які Ви виконуватимете Хто буде відповідальний? Дата закінчення Ресурси/потрібна підтримка
Послуги Скласти перелік послуг(поточний довідник), які може надати громаді школа і довести це до відома громади Координатор ГАШ Вересень 2013
Надання приміщення школи для потреб громади (актовий зал, спортивний зал, їдальня, комп’ютерний клас) Директор школи Протягом навчального року
Партнерство Спрямуємо свою діяльність на розвиток партнерських стосунків із установами, що є на території громади. Координатори
Адміністрація
Рада ГАШ
постійно База школи
Слідкувати, щоб уся громада (батьки, діти, мешканці) була задіяна у програмах, спрямованих на вирішення проблем і задоволення потреб. постійно
Залучати громадські організації до робіт на шкільному сайті постійно
Соціальна інклюзія Покращення матеріальної бази(обладнання, підручники) Адміністрація 2013
Пандус Директор школи Травень 2013 Підтримка с/р
Стенд «Гаряча лінія»: Конвенція ООН про права дитини, № телефона, адреса сайту Ю. Павленка, районного телефону довіри тощо Педагог – організатор, члени КРШ, батьки Квітень 2013 Є необхідні ресурси
Волонтерство Створити волонтерську групу Координатор 2013
Навчання упродовж усього життя «Стіна досягнень» - в кожному класі класний керівник виготовляє стенд «Мої досягнення»: копії дипломів, курсів тощо. Такий же стенд виготовляється і про досягнення батьків учнів. Класні керівники 1 – 11 класів, батьком Вересень-жовтень 2013
«Школа молодих батьків» Рада ГАШ Протягом року
Постійно діючі семінари для батьків (план, графік, звіти, фото) Члени Ради ГАШ Протягом року
Розвиток громади Поширити анкети серед учнів, батьків, громади для виявлення першочергових завдань Учні-волонтери До 1 листопада 2013 року
Постійна підтримка та розвиток учнівського самоврядування. ЗДВР, педагог-організатор, піклувальна рада школи Постійно Фотоапарат, папір
Проведення тематичних вечорів та дискотек із залученням мешканців громади Педагог-організатор Раз на місяць Аудіоапаратура
Залучення батьків Запрошення на виховні години «Досягнення моєї дитини» Класні керівники Один раз на рік
Проведення Тижня родинного виховання. Заступник директора з ВР Грудень 2013 Фотоапарат, відеокамера
Шкільна культура Залучати батьків до роботи на сайті школи Класні керівники постійно
Активно залучати батьків і членів громади до участі у спільних проектах і програмах(«Чистота навкруги») Рада ГАШ постійно

Що найбільше Вас вразило у використанні інструменту самооцінки? (Максимум 250 слів)
Найбільше вразило в інструменті самооцінки можливість визначити свою найкращу діяльність та зосередитись на першочергових завданнях. Також самооцінювання допомогло нам оптимально використовувати можливості та ресурси школи для потреб громади.

Який аспект використання інструменту самооцінки найбільше Вам допоміг? (Максимум 250 слів)
При самооцінці нам найбільше допомогли індикатори, які дали змогу глибше проаналізувати ступінь розвитку в нашій школі того чи іншого стандарту.

Які поради Ви б могли надати іншій школі для початку процесу? (Максимум 250 слів)
Поради для початку процесу іншим школам – на першому етапі головне – дохідливо, з прикладами довести громаді, що створення ГАШ – вкрай необхідно! (семінар, цікаві факти з досвіду роботи інших шкіл, презентації, вигоди для всіх партнерів тощо)

Чи згодні Ви, щоб ці результати були приписані Вашій школі, або чи хочете Ви залишити їх анонімними?Відмітьте один пункт:
Ми згодні на те, щоб Ви надрукували назву школи та результати [Х]
Будь-ласка залиште результати анонімними [ ]

З повагою, Міжнародна команда зі стандартів якості

 

ПЛАН РОЗВИТКУ

Назва школи Країна Інформація про школу Кількість учнів
Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ступенів Україна У навчальному закладі працюють 17 педагогічних працівників: 14- мають вищу освіту, 2- незакінчену вищу, 1- середню спеціальну. Серед них: 8- «Спеціалісти вищої категорії», 3- «Спеціалісти І категорії», 1- «Спеціаліст ІІ категорії», 5-«Спеціалісти». Двом учителям присвоєно педагогічне звання – «Старший вчитель», трьом – «Вчитель методист». 97

Тип громади, в якій Ви працюєте. Будь-ласка відмітьте відповідні:

Сільська Напів-
сільська
Мале місто Велике місто (населення більше за 350,000) Мульти-
національний район
Мало-
забезпечений район з високим рівнем безробіття
Більш-менш забезпечений район
*            

Над якими пріоритетами Ви працювали?
Найбільшу увагу ми надавали пріоритетам: « Залучення батьків», «Соціальна інклюзія», «Послуги», «Шкільна культура», «Навчання впродовж життя», «Волонтерство».

Які дії Ви здійснювали?

  1. Склали план розвитку школи на 2011-2014 роки
  2. Регулярні зустрічі органів самоврядування
  3. В школі здійснюється допрофільна та профільна підготовка через введення курсів за вибором, факультативів, організовано гуртки «Умілі ручки" та спортивний гурток.
  4. Залучення батьків до проведення виховних заходів у школі
  5. Участь у святі, присвяченому Дню села, акціях.

Яких успіхів Ви досягли?

  1. Заклад входить в п’ятірку кращих шкіл Ставищенського району.

З якими труднощами Ви зустрілися?

Складно налагодити волонтерський рух.

Які зміни Ви можете відслідкувати?

  1. Підвищився рівень участі батьків в житті школи.

Чи маєте Ви якісь поради для інших?
Включатися в роботу ГАШ

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer