Вы здесь

Ровеньківська гімназія ім. М.Трублаїні Ровеньківської міської ради Луганської області

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Козинська Ірина Анатоліївна
Координатор ОАШ: 
Кринична Світлана Геннадіївна
Адрес: 
94701., Луганська обл., м.Ровеньки, вул.Карла Маркса,153
Телефон: 
(06433)5-07-38; (06433)5-01-65
Факс: 
(06433)5-07-38
Email: 
trublaini@mail.ru
Веб-сайт: 
www.gymn-trublaini.ucoz.ru
Информация: 
Ровеньківська середня загальноосвітня трудова політехнічна школа з виробничим навчанням №4 була заснована у 1962 р.18 березня 1965 р. постановою Ради Міністрів Української РСР Ровеньківській середній школі №4 Луганської області було присвоєно ім’я українського дитячого письменника Миколи Петровича Трублаїні. 2002 рік - спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів. У 2004 році присвоєно статус Ровеньківської гімназії ім. М.Трублаїні Ровеньківської міської ради Луганської області. Пріоритетними напрямками роботи гімназії є творчий пошук, оновлення навчально-виховного процесу шляхом освоєння нових освітніх та виховних технологій, активних форм і методів навчання в процесі поглибленого вивчення іноземної мови, формування медіакультури особистості; активної соціальної позиції учнів . З 2011 р. гімназія – експериментальний навчальний заклад регіонального рівня за проблемою «Формування активної соціальної позиції учнів засобами освітніх технологій». Входить в мережу шкіл у межах Всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти за проблемою «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес гімназії ім.. М.Трублаїні».
Количество учеников: 
540
Тип громади: 
Ровеньківська міська рада Луганської області.
Философия: 
Зміни, що відбуваються в нашому житті, визначають і нові вимоги до системи освіти і виховання підростаючого покоління. Формування громадянськості, працелюбності,моральності,поваги до прав і свободи людини, любові до рідного міста, Батьківщини, сім’ї,довкілля мають стати пріоритетними у навчально-виховному процесі гімназії. Процес глибинних знань у житті нашого суспільства висуває як пріоритетну проблему виховання соціально-активної особистості, готової взяти участь у побудові демократичної держави. Тому головним завданням педагогів є виховання не просто учня – носія знань, а перш за все, людини з високими моральними якостями: доброї, милосердної, інтелектуальної, працелюбної, вольової, фізично здорової. Напрямки роботи: - утілення принципів демократії в навчально-виховному процесу; - формування активної соціальної, громадянської позиції учнів через роботу учнівського самоврядування,участь у конкурсах, проектах різних рівнів; - відкритість і співпраця (учні-батьки-громада), зосередження уваги на розвитку, спілкуванні й обміні ідеями. - Волонтерська робота у мікрорайоні; - Участь у благодійних акціях; - Проведення благодійних концертних програм для людей соціально-пільгових категорій; - Співпраця з органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації, класними батьківськими комітетами, навчальними закладами міста, бібліотеками та громадськими організаціями.
Проекты: 

Екологічний проект «Вирощування на пришкільній ділянці саджанців дерев та розсади квітів для озеленення міста».

Термін проекту 2009-2013 рр.

Виконавці проекту – всі учні Ровеньківської гімназії ім.. М.Трублаїні

Партнери проекту – навчальні заклади міста та селищ, розташованих поблизу. За цей час ми співпрацювали з міським відділом охорони навколишнього середовища, міськими газетами «Ровеньківські вісті» та «Вперед - Ровеньки».

Мета проекту:озеленення нашого маленького шахтарського містечка та формування екологічної культури у школярів та мешканців міста.

Завдання проекту:

-         Формування практичних умінь й навичок через вирощування саджанців дерев.

-         Заохочування учнів щодо проведення акцій щодо озеленення міста;

-          Привернення уваги місцевої громади до необхідності покращення екологічного стану міста;

-         Розширення уваги місцевої громади до необхідності покращення екологічного стану міста;

-         Розширення кола партнерства;

-         Виховання в учнів гімназії любові до рідного міста.

Результати реалізації проекту:

За останні 4 роки вихованцями екологічного центру гімназії ім.. М.Трублаїні :

-         З кращих дерев було зібрано насіння ялини та туї;

-         Посадили насіння квітів на розсаду;

-         Засадили нову ділянку насінням липи, ялини, туї;

-         Виготовили та розповсюдили листівки, які закликають громадян приєднатися до нашого проекту та висадити біля своїх домівок наші саджанці;

-         350 саджанців каштану передано до міського екологічного центру  та мешканцям навколишніх селищ, іншим навчальним закладам;

-         Висаджено 100 саджанців по вул. Леніна, у міському парку,на території гімназії;

-         Розширилося коло наших партнерів.

-         У 2009 році ми тали лауреатами Всеукраїнського конкурсу «Добро починається з тебе!»

На даному етапі ми продовжуємо вирощувати саджанці дерев, почали активну просвітницьку роботу, тому що загальна культура молоді щодо відношення до природи залишається ще на дуже низькому рівні. Всім відомо, що понівечити деревце може кожний, а наша мета – привчити дітей відтворювати красу.

 

Сучасний проект:

«Оптимізація озеленення пришкільної ділянки  Ровеньківської гімназії ім.М.Трублаїні та прилеглої території міста».

Термін проекту: 2013-2015рр.

         Мета проекту:

-         Організувати практичну діяльність учнів, спрямовану на розв’язання конкретної соціальної проблеми – оптимізація озеленення пришкільної ділянки Ровеньківської гімназії ім.. М.Трублаїні та прилеглої території міста;

-         Привернути увагу до проблеми місцевої громади;

-         Об’єднати зусилля батьківського, учнівського та педагогічного колективів гімназії;

-         Залучити учнів, батьків, вчителів  до природоохоронної та практичної  діяльності;

-         Формувати активну соціальну позицію учнів;

-         Виховувати екологічний світогляд та екологічну культуру молоді.

-         Прищеплювати любов до свого навчального закладу, міста, Батьківщини.

Етапи реалізації проекту

I етап - oрганізаційний (січень 2013 рік – серпень 2013.):

-         визначення напрямків роботи;

-         проведення шкільного конкурсу серед учнів 1-11 кл. щодо власного бачення майбутньої пришкільної ділянки «Час діяти!»

-          планування роботи екологічного гуртка «Юний лісник»;

II етап – підготовчий (вересень 2013 – квітень 2014 н.р.):

-         Висадити насіння дубу,каштану,берези на пришкільній навчально-дослідницькій ділянці;

-         Висадити тюльпани на клумбах;

-         Обрати необхідні багатолітні квіткові рослини для оформлення клумб;

-         Провести класні учнівські та батьківські збори із залученням представників міської громади;

-         Організувати виступи шкільної екологічної агітбригади «Дивосвіт»;

-         Виростити розсаду однолітніх рослин для оформлення клумб;

-         Залучити учнів та батьків до збирання, виготовлення та формування  підручних матеріалів;

-         Залучити кошти партнерів та міської, батьківської спонсорської підтримки проекту;

-          Поширити в мікрорайоні гімназії листівки просвітницького напрямку;

-         Висвітлювати події і новини щодо проекту у шкільних та міських ЗМІ.

III етап - практичний (травень 2014 – травень 2015 н.р.)

-         участь учнів у різноманітних екологічних акціях:

"Чисте місто"; «Турбота»; «Зелена Луганщина»; "Твій внесок у красу міста", тощо.

-         проведення екологічних конкурсів та виставок;

-         створення екологічного стенду гімназії;

-         моніторинг екологічного стану мікрорайону гімназії;

-         провести роботи щодо озеленення пришкільної ділянки  Ровеньківської гімназії м..М.Трублаїні та прилеглої території міста

-         Пропаганда екологічного світогляду та культури населення через  сайт гімназії.

        IV етап – узагальнюючий етап (травень 2015 – грудень  2015 н.р.):

-            Підведення підсумків роботи щодо озеленення пришкільної ділянки  Ровеньківської гімназії ім.М.Трублаїні та прилеглої території міста на батьківських зборах за участю представників міської громади;

-         Висвітлення досвіду роботи екологічного центру гімназії у фахових виданнях, ЗМІ, сайті гімназії.

-         Узагальнення досвіду з формування екологічної культури школярів.

-         Презентація досвіду роботи на міських семінарах, засіданнях м/о, обласних конференціях ГАШ.

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer