Вы здесь

Прохорська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Дідухович Оксана Миколаївна
Координатор ОАШ: 
Демченко Любов Андріївна (Сільський голова)
Адрес: 
16445 вул. Шевченка, 96, село Прохори, Борзнянський район, Чернігівська область
Телефон: 
(04653)28-240
Email: 
prohori@ukr.net
Веб-сайт: 
prohory-school.edukit.cn.ua
Информация: 
Прохорська ЗОШ І-ІІІ ст. відкрита в 1893 році як трирічна земська школа. Після 1917 року була відкрита трудова політехнічна школа з виробничим навчанням. У період німецької окупації не працювала, заняття відновилися в 1943 році. У 1971 році було введено в експлуатацію нове двоповерхове приміщення школи, що розраховане на 500 учнів. Основними напрямками модернізації школи є: розвиток системи безперервної освіти та навчання, запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій, виховання людини демократичного світогляду, формування у дітей та молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості, підвищення кваліфікації кадрів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння та впровадження наукоємних та інформаційних технологій,стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя.
Количество учеников: 
--
Тип громади: 
--
Философия: 
Школа на селі є центром культурного дозвілля та розвитку всіх жителів села. Трудовому колективу школи не байдужа доля односельчан, наших учнів та й самого села. Ми є частинкою вільного народу, величної історії, славетної землі. Наша філософія – це, перш за все, формування любові до рідної землі та свого народу, бажання працювати заради держави та захищати її. Сучасна школа повинна дати учням не тільки знання, уміння та навички, але й виховати громадсько орієнтовану та адаптовану до життя в суспільстві особистість, яка зможе після закінчення школи знайти своє місце в житті. Громадсько-активна школа не відгороджує учнів від життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадянського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті відбувається комплексне, системне виховання громадянина не тільки у школі, а й поза її межами. Філософія школи ґрунтується на демократичному ідеалі поваги до кожної людини та її прав на участь у справах громади, що стосуються загального добра. Ось чому саме із 2007 року школа працює за програмою школи-родини «Джерело». І саме даній програмі підпорядковано роботу учнівського самоврядування – Козацької Січі ім. С.Палія, куди входять козачата (1-4 класи), джури (5-8 класи), Молода Січ (9-11 класи). На базі класів створені козацькі курені, що носять ім’я видатних діячів козацької доби: 1,3 клас – курінь імені Івана Богуна, 2,4 класи – курінь імені Івана Сірка, 6 клас - Павла Полуботка, 7 клас – Петра Дорошенка, 8– Івана Виговського, 9 клас – Петра Сагайдачного, 10 класи – Івана Мазепи. Кожен курінь має свою козацьку раду, де учні виконують певні обов’язки. Головним органом учнівського самоврядування є Козацька рада, куди входять активи із кожного куреня. Вона має такий склад: гетьман, головний суддя, хорунжий, писарі, обозний, осавули, спостерігачі Вся робота Козацької Січі підпорядкована програмі школи-родини «Джерело». Дана програма затверджена районним методичним кабінетом від 25.05.07 року протокол № 4. Згідно цієї програми школа-родина має декілька напрямків роботи:  «Джерело» (відповідальний обозний, заступник директора з виховної роботи, сільський голова) спрямований на формування інтересу до навчання, пошуково-дослідницьку роботу, розширює знання про державотворчі процеси в Україні, маючи патріотичне і морально-естетичне спрямування;  «Барвінок» (відповідальний хорунжий, вчитель біології, батьки) ставить за мету становлення екологічного світогляду, пізнання навколишньої природи;  «Гарт» (відповідальний осавул, вчитель фізичної культури, батьки) пропагує здоровий спосіб життя, виховує на традиціях козацької педагогіки, народних традиціях духовно і фізично здорове покоління;  «Веселка» (відповідальний писар, вчителі музичного та образотворчого мистецтва, художній керівник сільського Будинку культури) сприяє розвитку та розкриттю творчих здібностей дітей, учителів та батьків. Тобто, в школі учнівське самоврядування базується не на роботі окремих секторів, а охоплює напрями роботи виховання. Кожний напрямок роботи має чітку структуру та план. Чимало цікавих і корисних справ проходить за ініціативою та участю членів учнівського самоврядування, громади села, педагогічного колективу: проведення святкових та робочих лінійок, випуск газет, бюлетенів, рейди-перевірки, акції, пошукова діяльність тощо. Прохорська ЗОШ є освітнім та культурним центром життя громади. Наше кредо – діяльність школи повинна позитивно впливати не лише на розвиток та самооцінку молодих людей, а й на розвиток громади у цілому.
Проекты: 

2010р. – проект «Енергозберігаючі заходи» - за спільним рішенням сільської та шкільної громади було створено об’єднання громадян с. Прохори «Надія». В рамках програми розвитку ООН ( проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду») було проведено заміну старих вікон на нові пластикові.

2012 р. – проект «Капітальний ремонт внутрішніх вбиралень»  - за рахунок благодійної допомоги ТОВ «Прохорське», сільської громади проведено капітальний ремонт внутрішніх вбиралень.

2013 р. – проект «Нова огорожа для школи» - за спільним рішенням сходу села та шкільної громади було встановлено нову бетонну огорожу навколо школи.

2014 р. – проект «Тепло і затишок» - за спільним рішенням сільської та шкільної громади в рахунок соціальної угоди між ТОВ «Прохорське» та сільською радою було проведено заміну старого твердопаливного котла на новий

В рамках діяльності органу учнівського самоврядування Козацької Січі ім. С.Палія було реалізовано наступні проекти:

                                   Напрямок роботи «Джерело»

2012-2014 р.р. – проект «Ми будемо довго пам’ятати» - дослідження історії села Прохори від заснування до сьогодення, збір матеріалів про  бій під Крутами, що відбувся неподалік  села.

 Результат роботи:

-         Дякуючи старожилам села, людям, що довгий час працювали на керівних посадах, учасникам Другої світової війни, колективом гуртка «Толока», який працював на базі Борзнянського Будинку дитячої і юнацької творчості, було створено нарис-опис «Стежками історії села Прохори»;

-         В результаті співпраці з працівниками районної спілки ветеранів Афганістану відкрито меморіальну дошку біля школи воїну-афганцю Несину О.М., що навчався в Прохорській ЗОШ з 1963 по 1973 р.р. і загинув, виконуючи інтернаціональний обов’язок.

-   Участь батьків у підготовці та проведенні літературно-музичної композиції для Комарівського шкільного освітнього округу «Їх подвиг ми не забудемо»

- Науково-практична конференція «Багатовекторність поглядів на події під Крутами: очевидці, державні діячі, сучасні дослідники» за участю кандидата історичних наук, доцента кафедри історії України та політології Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя Максима Потапенка

-         Щорічні урочистості ( святковий мітинг, покладання квітів, концерт, почесна варта)  до Дня вшанування жертв у Другій світовій війні разом із сільською громадою, ТОВ «Прохорське». Відвідування ветеранів та вдів, догляд за могилами загиблих у роки війни – святий обов’язок учнів школи.

                                        Напрямок роботи «Барвінок»

2012-2016 р.р. – проект «Подвір’я школи – острівець мого дитинства» -  організація практичної діяльності учнів спільно з батьками, представниками громади, спрямована на розв’язання  проблем благоустрою території закладу; організація співпраці у створенні міні-проектів (учні, батьки, педколектив, громада).

Результат роботи:

- Проведення акцій: «Чисте  подвір'я», «Подаруй квітку школі», «Посади своє дерево», «Допомога рідній школі», «Допомога зимуючим птахам».

- Трудові десанти за участю дітей, вчителів, батьків,ТОВ «Прохорське» .

 

 

 

Напрямок роботи «Гарт»

2010-2016 р.р. – проект «Здоров’я – найцінніший скарб» - виховання не тільки в учнів, а й  у членів сільської громади прагнення бути фізично здоровою людиною, формувати усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини, поліпшення матеріальної бази для занять спортом.

Результат роботи:

-         «Твоє життя – твій вибір» - тренінг для батьків

-          Моніторинг здоров'я учнів, що був проведений батьківським комітетом

-          Акція «Здоров'ю - так, курінню - ні!»: батьки отримали спеціальні листівки, розроблені учнями, про шкідливість куріння.

-         Спортивне свято: «Тато, мама, я - спортивна сім'я», участь у якому з радістю взяли не лише батьки, а й жителі села.

-         Дні здоров'я, коли переможці свята отримують солодкі призи від спонсорів: батьків, сільської ради.

-         Робота спортивної секції «Олімп» для всіх жителів села

-         Участь у Всеукраїнській акції «Всесвітній біг заради здоров’я»  за сприяння сільського  голови Демченко Л.А.

-         Придбання спортивного інвентарю та обладнання за рахунок благодійної допомоги спонсорів – випускників минулих років Клюзка О.В. та Клюзка В.В.

Напрямок роботи «Веселка»

2010-2016 р.р. – проект «Розвиток дитячої творчості» -  створення атмосфери творчості, пошуку, власної ініціативи і самобутності; піднесення ролі художнього слова і творчості в цілому в процесі становлення дитини як особистості; виховання  в учнів прагнення творити, мислити, бути активним.

Результат роботи:

 

- Традиційні Дні села, в святкуванні яких учні школи беруть найактивнішу участь: номери художньої самодіяльності, виставка учнівських виробів, допомога в оформленні дійства, розпродаж смаколиків, участь у конкурсах та розвагах.

- Дитячий садочок «Капітошка»  вносить свій посильний  вклад у проведення свята.

 

 

 

- Сімейні вечори, які сприяють налагодженню взаємовідносин між батьками, учнями та педагогічним колективом

- Проведення новорічних бал-маскарадів за участю батьків та спонсорської допомоги ТОВ «Прохорське».

- Вертепи – результат спільної роботи учнів та працівників школи, батьків, сільської ради та настоятеля храму Святого Миколая отця Андрія.

- Традиційне Свято квітів «Зробимо композицію всією сім’єю!», яке дає змогу продемонструвати свою творчу майстерність і батькам, і дітям.

- Вистава «Ніч перед Різдвом» - спільна робота батьків та учнів, представлена до уваги глядачів на сцені місцевого Будинку культури

- Шевченківські читання біля пам’ятника Т.Г.Шевченку за сприяння сільського голови Демченко Л.А.

Громадсько-активна школа має великий потенціал, який розумно використовується в інтересах громади. Надаючи різноманітні послуги, школа розуміє важливість цієї праці, переконується у власній силі та силі людей, які поруч. Цей напрямок роботи ГАШ тісно пов’язаний з підтримкою єдності та здорових відносин між людьми в громаді, а також взаємин між школою і громадою.

Використовуючи Міжнародні стандарти, громадсько-активна школа має можливість оцінити якість послуг, що безпосередньо впливає на визначення ефективності роботи з даного напрямку.

Щоб досягти успіху на цьому полі діяльності, необхідно:

• пам’ятати, що кожна людина – особистість;

• шукати точки дотику для спільного вдалого вирішення важливих завдань;

• розширити інформаційний простір даними про свою діяльність;

• не стояти осторонь від гострих питань;

• бути завжди у вирі проблем.

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer