Вы здесь

Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Полтавської міської ради Полтавської області»

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Іванченко Валентина Олексіївна
Координатор ОАШ: 
Лейко Лідія Іванівна
Адрес: 
36020, м. Полтава, вулиця Нариманівська, 41
Телефон: 
(0532) 602442
Email: 
school12_poltava@ukr.net
Веб-сайт: 
http://poltavaschool12.jimdo.com
Информация: 
Там, де за легендами та переказами починається Полтава, у підніжжя Хрестовоздвиженського монастиря, вже більше ста років стоїть охайна споруда - Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів №12. Кожна школа має свою історію. Так само й наша школа сягає далеких часів. Ще у 1893 р. Інокентій Семенович Котельников – почесний громадянин міста, який був відомий своєю добродійністю на Хрестовоздвиженський монастир, за згодою Преосвященного Іларіона та з його благословенням отримав дозвіл на спорудження будівлі для церковно-приходської школи, із приміщенням для учителя і з належною обстановкою на землю, яка належала Хрестовоздвиженському монастирю, а в проханні на ім’я Іларіона від 26 квітня 1894 р. Котельников виявив: 1) що для забезпечення школи ним жертвується капітал у сумі 10.000 карбованців; 2) що школу йому бажано відкрити на честь одруження майбутнього царя Миколи Олександровича з принцесою Алісою Гессенською. У 1903 р. – це вже світська школа, з якої і веде початок сучасна школа. Тоді і було побудоване приміщення, яке збереглося до наших часів. Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів №12 на 1 вересня 2014р. укомплектована загальною кількістю учнів – 217, класів – 11. Кількість навчальних кабінетів – 19, спортзал – 1, музейна кімната ім. І.П.Котляревського, 2 майстерні (технічна та обслуговуючої праці), спальна та ігрова кімната для учнів першого класу. Заклад має цікаві традиції, співпрацює з різними громадськими організаціями, батьківською громадськістю мікрорайону. Традиційно учні, вчителі і батьки разом реалізують проекти, спрямовані на створення сприятливих умов для навчання, розвитку та виховання.
Количество учеников: 
217 осіб
Тип громади: 
Учнівська, батьківська громадськість мікрорайону школи
Философия: 
Кожний навчальний заклад визначає свою філософію розвитку, цінності та пріоритети. Школа не може існувати без усвідомлення,проголошених гласно й відкрито цінностей, які спрямують в єдине русло всі елементи шкільного життя. Школа не тільки споруда ,а й та атмосфера, яку створюють учителі, учні, батьки – шкільних буднів, веселих свят, конкурсів, забав,серйозних зборів і нарад. Головне завдання педагогічного колективу закладу – забезпечення належного рівня знань , умінь і навичок учнів , який би дав їм можливість витримати конкуренцію в сучасному суспільстві. Світ останнім часом невпізнанно змінився і продовжує змінюватися настільки швидко, що в межах життя одного покоління відбуваються кардинальні зміни, які стосуються всіх сторін існування людини. Суспільство демократизується, в економіці запроваджуються ринкові механізми, люди пристосовуються до різних нововведень. Серед усіх цих нововведень найскладніше у сучасній школі. На сучасному етапі головними своїми завданнями вважаємо: - підготовку покоління, яке реально здатне оцінити , впровадити, а головне – зберегти ідеї демократії; - навчання учнів не лише жити в умовах сучасної держави , дотримуючись її законів, відстоювати власні права, а й практично реалізувати ці знання. Це можливо в школі, де кращим способом пізнання демократії є набуття молодою людиною досвіду управління власною життєдіяльністю та громадськими справами . Наше кредо – діяльність школи повинна позитивно впливати не лише на розвиток та самооцінку молодої особистості, а й на розвиток громади у цілому. Тому в основу виховної роботи школи покладена концепція особистісно орієнтованого виховання та педагогіка і психологія життєтворчості, які передбачають залучення школяра до виховного процесу на засадах співпраці, діалогу, партнерства, високої вимогливості та глибокої поваги й взаєморозуміння.
Проекты: 

Соціальний проект  «Я-волонтер»

В Україні існує давня традиція суспільної праці, взаємодопомоги, піклування про ближнього. Осіб, які працювали у цій сфері, називали громадськими діячами, альтруїстами, доброчинцями, добровольцями тощо. Настали нові часи і по-іншому стали називати таких людей  — волонтери.

Волонтер – це людина помічник. Людина, яка безкоштовно займається громадською діяльністю для блага суспільства, в якому вона існує.

Мета проекту: розвиток проектної діяльності учнівської молоді, активізація діяльності органів учнівського самоврядування, залучення до волонтерської діяльності широкого кола полтавської громади, популяризація волонтерського руху у м.Полтаві.

Термін: довгостроковий.

Очікуваний результат: активна громадська позиція учнівської молоді; фізична і моральна підтримка людей похилого віку мікрорайону школи; допомога воїнам-бійцям АТО.

Національний проект «Лялька-мотанка»

На території України найдавніші прототипи іграшок виявлені на пізньопалеолітичній стоянці в с. Мезин (тепер Коропського району Чернігівської області). Це були виготовлені з мамонтового бивня фігурки пташок і вовка (собаки), що мали тотемне значення.

Українськими ляльками етнографи зацікавилися наприкінці XIX — початку XX ст. Колекцію мотанок Наддніпрянщини зібрав М. Грушевський у 1900-х рр. Українські (так звані решетилівські) ляльки виставлені у Музеї іграшки у Сергієвому Посаді (Росія). Вони були зібрані на початку XX ст. засновником музею Миколою Бартрамом (18731931).

Мета: ознайомлення учнів та їх батьків з історією виникнення ляльки, різновидами матеріалів, з яких виготовляли, сформувати уявлення про способи  виготовлення, стимулювати розвиток ініціативності, самостійності, сприяння розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльності, формування ключових компетентностей учнів; виховання глибокої поваги до надбань попередніх поколінь, прагнення продовжити їхні традиції; відтворити національні культуру, звичаї, традиції, та поширювати їх серед молоді.

Термін: листопад 2014- лютий 2015 р.

Очікуваний результат: вивченням історії розвитку ляльки-мотанки, повага до культурних традицій родини й країни, глибоке осмислення учнями значення ляльки-мотанки в житті людини; створення виставки «Лялька-мотанка» 

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer