Вы здесь

Колінковецький навчально-виховний комплекс Колінковецької сільської ради Хотинської району Чернівецької області

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Боярин Настасія Михайлівна
Координатор ОАШ: 
Ілащук Ольга Григорівна
Адрес: 
60023, с. Колінківці, вул. Головна, 52
Телефон: 
(03731) 4-72-90, 4-72-95
Факс: 
(03731) 4-72-95
Email: 
school_alex@rambler.ru
Веб-сайт: 
Kolinkivtsy-nvk.ucoz.ua
Информация: 
Засновник: Колінковецька сільська рада. Хотинського району. Чернівецької області. Дата заснування: 27 серпня 1989 року. Мова навчання: українська. Напрями профільного навчання в комплексі: суспільно-гуманітарний, художньо-естетичний, технологічний. Профілі комплексу: філологічний, правовий, технологічний, універсальний. Поглиблене вивчення предметів: історії, правознавства, української мови, образотворчого мистецтва, географії. Викладацько-учительський склад налічує: педагогічних працівників – 69 з них: Вчителів-методистів – 7 спеціалістів вищої категорії – 27 Старших вчителів – 12 спеціалістів І категорії – 7 Відмінників освіти України – 8 спеціалістів II категорії – 11 Лауреатів премії ім. О. Поповича – 1 спеціалістів – 16 Лауреатів премії ім. М. Н. Кривнюк-Мокряк – 5 Лауреатів премії ім. О. Гвоздовської – 1 Творчий професійний колектив, що поєднує досвідчених майстрів і талановиту молодь очолюють: Боярин Н.М. – директор комплексу з 2001 року, вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, призер обласного конкурсу "Учитель року - 1997" в номінації "Історія", лауреат премії імені О. Поповича, нагороджена знаком Міністерства освіти і науки України «Василь Сухомлинський»; лауреат премії ім. О. Гвоздовської; Унгурян Л. М. – заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель; Ілащук О.Г. – заступник директора з навчальної роботи, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель; Ілашук М.М. – заступник директора з виховної роботи, вчитель світової літератури, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, призер обласного конкурсу в номінації "Заступник директора з виховної роботи-2007", лауреат премії ім. М. Н. Кривнюк-Мокряк; Мегеден Д.С. – заступник директора з початкових класів, вчитель початкових класів, старший вчитель, відмінник освіти України, лауреат премії ім. М. Н. Кривнюк-Мокряк. Головні напрямки роботи комплексу • розвиток індивідуальних здібностей і нахилів учнів • виховання, відбір та робота з обдарованими дітьми • удосконалення системи науково-методичної роботи • удосконалення практичних навичок • оволодіння іноземними мовами і комп'ютерною технікою • застосування інноваційних технологій навчання і виховання • пошукова та науково-дослідницька технологія Проблеми, над якими працює комплекс Науково-методична Удосконалення фахової та професійної майстерності педагогів; готовність вчителя до викладання навчальних дисциплін в умовах профільної школи. Виховна Розвиток творчої особистості школяра шляхом залучення до різних видів творчої діяльності Науково-методичне співробітництво • Чернівецький національний університет імені Ю.Федьковича • Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області 21.02.2002 року зареєстровано шкільний історико-краєзнавчий музей 01.01.2003 року відкрито кафедру археології і етнографії Досягнення Колінковецького НВК Серпень 2005 р. Диплом ІІ ступеня за результатами роботи навчальних закладів Хотинського району за різними напрямками навчально-виховної та позашкільної діяльності в 2004-2005 н.р. Серпень 2006 р. Диплом ІІ ступеня за результатами роботи навчальних закладів Хотинського району за різними напрямками навчально-виховної та позашкільної діяльності в 2005-2006 н.р. Серпень 2007 р. Диплом І ступеня за результатами роботи навчальних закладів Хотинського району за різними напрямками навчально-виховної та позашкільної діяльності в 2006-2007 н.р. Серпень 2008 р. Диплом І ступеня за результатами роботи навчальних закладів Хотинського району за різними напрямками навчально-виховної та позашкільної діяльності в 2007-2008 н.р. Серпень 2009 р. Диплом І ступеня за результатами роботи навчальних закладів Хотинського району за різними напрямками навчально-виховної та позашкільної діяльності в 2008-2009 н.р. Серпень 2010 р. Диплом ІІ ступеня за результатами роботи навчальних закладів Хотинського району за різними напрямками навчально-виховної та позашкільної діяльності в 2009-2010 н.р. Серпень 2011 р. Диплом І ступеня за результатами роботи навчальних закладів Хотинського району за різними напрямками навчально-виховної та позашкільної діяльності в 2010-2011 н.р. 24.12.2009 р. шкільний історико-краєзнавчий музей Колінковецького НВК – переможець І Всеукраїнського конкурсу громадських музеїв у номінації «Краще експозиційне оформлення» 10.02.2010 р. шкільному історико-краєзновчому музею присвоєно звання «Зразковий музей» 29.03.2011 р. Диплом І ступеня за розроблену освітню ідею на обласному конкурсі «Створення навчального закладу як громадсько-активної школи» в номінації «Краща педагогічна ідея функціонування освітнього закладу». 14.07.2011 р. Диплом ІІ ступеня на І етапі Всеукраїнського конкурсу на кращу організацію діяльності органів учнівського самоврядування у номінації «Партнерство» 07.06.2011 р. Диплом І ступеня на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека» в номінації «Бібліотека ХХІ ст.» Обласний огляд-конкурс виховної роботи у літніх оздоровчих таборах 22.10.2007 р. Диплом ІІ ступеня в обласному огляді-конкурсі виховної роботи у літніх оздоровчих таборах (пришкільний табір з денним перебуванням «Здоров’я» Колінковецького НВК) 24.09.2008 р. Диплом І ступеня в обласному огляді-конкурсі виховної роботи у літніх оздоровчих таборах (пришкільний табір з денним перебуванням «Здоров’я» Колінковецького НВК) 22.09.2011 р. Диплом ІІІ ступеня в обласному огляді-конкурсі виховної роботи у літніх оздоровчих таборах (пришкільний табір з денним перебуванням «Здоров’я» Колінковецького НВК) Обласний огляд-конкурс «Молодь обирає здоров’я» Серпень 2010 р. Диплом І ступеня на ІІ етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» Серпень 2011 р. Диплом І ступеня на ІІ етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» Обласний огляд-конкурс шкільних методичних об’єднань 22.12.2008 р. Диплом ІІІ ступеня в обласному огляді-конкурсі шкільних методичних об’єднань вчителів художньо-естетичного циклу та основ здоров’я 27.12.2010 р. Диплом ІІ ступеня в обласному огляді-конкурсі шкільних методичних об’єднань вчителів природничо-математичних дисциплін у номінації «Науково-дослідницький напрям» Обласний огляд-конкурс кабінетів: 25.08.2004 р. – Диплом ІІІ ступеня - методичний кабінет 09.06.2005 р. – Диплом ІІІ ступеня - бібліотека 14.06.2005 р. – Диплом ІІ ступеня - кабінет інформатики 12.12.2006 р. – Диплом ІІ ступеня - кабінет англійської мови 12.12.2006 р. – Диплом ІІІ ступеня - кабінет історії та правознавства
Количество учеников: 
589 денної школи, 89 учнів вечірньої школи; всього – 678 учнів.
Тип громади: 
громада с. Колінківці Хотинського району Чернівецької області
Философия: 
Колінковецький навчально-виховний комплекс – це навчальний заклад, в якому велика увага приділяється освітнім, соціальним, оздоровчим послугам; розвитку молодіжного руху, залученню членів громади до участі у навчально-виховному процесі та налагодженню партнерських стосунків між школою та всіма ресурсами, що існують в громаді. Серед напрямків діяльності виділяємо три основних: демократизація школи, волонтерство та партнерство школи і місцевої громади. Сила цих трьох компонентів полягає у їх практичній спрямованості. Школа – це ми, колектив педагогів, батьків, учнів, громади, які зібралися для того, щоб усі разом і кожен окремо змогли б думати, відчувати, розвиватися, діяти з тим, щоб реалізувати девіз: «Не для того, щоб учити, а для того, щоб учитися». Колінковецький НВК – навчальний заклад, який став стартовим майданчиком для добрих починань і злетів його вихователів і вихованців. Ми хочемо, щоб наша школа була маленькою державою людяності, доброти, гуманізму, творчості і постійного пошуку, де цінуються почуття незалежності, яке поєднується з відповідальністю за виконанням своїх обов’язків, заохочуються індивідуальні інтереси, шануються допитливість, потяг до знань. Наш заклад є наочним прикладом практичної реалізації принципу громадсько-державного управління освітою. У комплексі діють громадська рада (голова ради – Боянецький І.Д.), батьківська рада (голова ради – Балан І.І.), рада по освіті (голова ради – Банар Л. М.), парламентсько-президентська республіка «КРОК» (Країна Розумних Обдарованих Кмітливих), яку очолює президент комплексу, десятки об’єднань за інтересами, художньо-естетичний центр «Веселка». Тут кожен може реалізувати свої здібності й задовільнити власні інтереси. Без успішного учня не може бути успішного закладу, як і без успішних громадян не буває успішної держави. А успішного учня може виховати тільки успішний учитель. Зацікавленість у результатах своєї праці, прагненням до саморозвитку й самовдосконалення, уболівання за авторитет комплексу – основні складові внутрішньої мотивації кожного учасника навчально-виховного процесу комплексу. У Колінковецькому НВК: • чисто, тепло, затишно, психологічно комфортно, фізично безпечно; • панує атмосфера творчої співдружності; • культивується висока повага один до одного, яка виражається в спільній радості за успіхи усіх членів шкільного колективу, громади, у наполегливій праці на користь шкільних традицій; • постійно створюються умови для творчості і саморозвитку учнів та вчителів; • повсякчас шукають способи для розкриття й розвитку чеснот кожної особистості. Новий освітній менеджмент призвів до утвердження в управлінській системі школи таких тенденцій: • відмова від авторитарного стилю управління й перехід до лідерства, партнерства та демократичних процедур узгодження рішень; • глибше і повніше делегування повноважень «зверху - вниз» у поєднанні з наділенням відповідальності; • прийняття науково обґрунтованих рішень на основі аналізу повної і доброякісної інформації; • організація роботи педагогічного, учнівського, батьківського колективів за принципом «Ми робимо одну справу»; • постійне навчання всіх і всюди.
Проекты: 

Програма «Колінковецький НВК як осередок розвитку громади»

Мета програми:

  • спланувати головні напрями роботи з громадою;
  • навчальний план комплексу орієнтувати  на інтереси та потреби дітей та громади;
  • залучати бізнесструктури, підприємців до співпраці;
  • надавати батькам  можливість брати участь у процесі прийняття рішень щодо якості освіти їхніх дітей та участі у житті комплексу;
  • підтримувати партнерські стосунки між адміністрацією комплексу, учнями, батьками, місцевими органами влади;
  • реалізовувати довгострокові освітні, оздоровчі, культурні та соціальні проекти.

Принципи та положення , що покладені в основу програми:

  • демократизація та гуманізація;
  • науковість, системність, перспективність, оперативність;
  • гласність, відкритість, доступність.

Завдання програми:

  • надання пріоритетності громадянському вихованню;
  • чітко спрямовувати всю систему виховної роботи на формування національно свідомої особистості;
  • комплексно вирішувати  проблеми через надання особистості громадянських знань, виховання громадянських чеснот та залучення до громадянської діяльності;
  • виховувати через особистий позитивний приклад вчителя та безпосередню участь у всіх справах класу;
  • діяльнісний підхід до вирішення проблем класу, школи, громади;
  • особистісно-орієнтовано підходити до кожного школяра, досягнення ситуації успіху та самоствердження всіх членів учнівського колективу.

Етапи втілення програми:

І етап – Підготовчий.      2010 рік.

  • Розробка програми,організаційна робота

ІІ етап – Практичний. 2011 – 2012 рр.

  • Масова апробація інструментарію, критеріїв, методик.
  • Збір інформації, її накопичення, систематизація.
  • Аналіз результатів.

ІІІ етап – Аналітичний.    Довгостроковий.

  • Систематизація, узагальнення, обґрунтування результатів.
  • Напрацювання рекомендацій.

 

Очікувані результати:

  • школа – центр розвитку місцевої громади;
  • введення принципів і процесу демократизації у навчально-виховний процес;
  • розвиток активної громадянської позиції, відповідальності перед собою та перед громадою;
  • активна участь громадян у житті суспільства;
  • об’єднання громади й комплексу  навколо спільної ідеї;
  • виникнення інформаційних освітніх програм;
  • вдосконалення професійної компетентності педагогів;
  • підвищення авторитету комплексу в місцевій громаді;
  • впровадження і розробка нових проектів;
  • створення сайту  комплексу для розповсюдження інформації.

Учасники програми:

  • учнівський, педагогічний, батьківський колективи Колінковецького НВК;
  • громадськість села Колінківці;
  • органи місцевого самоврядування.

Колінковецький НВК є невід'ємною частиною спільноти, до якої входить, і готовий  підтримувати партнерські стосунки з кожним її членом, з різними державними та недержавними закладами у місцевій громаді. Співпраця із громадою  спрямовує ресурси комплексу  на розвиток громади, громадянської самоорганізації та самоуправління, розвиває у комплексі та громаді традиції та практику громадянської активності, сприяє вільному обміну думками, вивчає проблеми і бере участь у їхньому розв'язанні, а також здійснює зворотний зв'язок із громадськістю.

У тісній співпраці з громадою Колінковецькому НВК вдалося створити належну матеріально-технічну базу. Так, у закладі діють естетично оформлені навчальні кабінети, спортзал, майстерні обслуговуючої та технічної праці, шкільний історико-краєзнавчий музей. Особливою гордістю є прекрасно обладнаний комп'ютерний кабінет з доступом в Інтернет, родинна світлиця, кабінет української мови, кабінет літератури рідного краю, кабінет історії та права та кабінет англійської мови, бібліотека – інформаційний центр.

Колінковецький НВК – громадсько активна школа – це звичайна школа, в якій особлива увага спрямована на переконання членів спільноти і педагогічного персоналу в цінності залучення громади; школа, яка сприяє вільному обміну ідеями, виявляє потреби місцевої громади і бере участь у прийняті рішень стосовно місцевих проблем, а також здійснює зворотній зв'язок з громадськістю.

 

Стратегії та механізми реалізації програми

ПРОЕКТ

«Бібліотека – творча лабораторія

Колінковецького навчально-виховного комплексу»

 

Проект

«Бібліотека – творча лабораторія  Колінковецького навчально-виховного комплексу»

Мета проекту.

  • формування у користувачів інформаційної культури та культури читання;
  • забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів Колінковецького НВК;
  • розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів учнів комплексу;
  • виховання творчого читача, який вільно користується бібліотекою, її послугами, книжкою;
  • виховання учнів на високих зразках світової та вітчизняної культури, формування на цій основі національної свідомості, шанобливого ставлення до книги як головного джерела знань;
  • реформування бібліотеки в бібліотечно-інформаційний центр – творчу лабораторію навчального закладу.

Завдання проекту:

  • виявлення інформаційних потреб користувачів і задоволення цих потреб;
  • комплектування фондів, пошук, обробка та систематизація інформації з урахуванням інформаційних потреб усіх категорій користувачів;
  • організація та ведення довідково-бібліографічного апарату на традиційних носіях і в електронному вигляді;
  • створення умов учням, педагогам, батькам, громадськості села Колінківці для читання книг, періодики,  перегляду фільмів, презентації проектів, роботи в глобальній мережі Інтернет;
  • створення банку педагогічної інформації як основи єдиного шкільного інформаційного простору;
  • проведення заходів задля розвитку інформаційної грамотності користувачів;
  • здійснення інформаційної підтримки навчально-виховного процесу у Колінковецькомуму НВК, науково-дослідницької роботи учнів та вчителів комплексу.

 

Учасники проекту:

  • учнівський, педагогічний, батьківський колективи Колінковецького НВК;
  • громадськість села Колінківці;
  • органи місцевого самоврядування.

 

Очікувані результати:

  • підвищення інформаційної функції шкільної бібліотеки, яка включає надання інформаційної та методичної допомоги учням, учителям в оволодінні основами наук, науково-дослідницькій роботі та організації навчально-виховного процесу;
  • систематична, цілеспрямована допомога школярам в опануванні знаннями з шкільних предметів, передбачених навчальним планом;
  • орієнтування школярів на гуманістичні, національні, духовні та моральні цінності та формування особистості з високим рівнем культури, національної свідомості, громадянськими якостями і належними правовими і поведінковими нормами;
  • оновлення змісту, форм і методів індивідуальної та масової роботи з читачами;
  • забезпечення реалізації принципу пріоритетностічитацьких інтересів;
  • формування у користувачів розуміння ролі інформації в житті суспільства, знань інформаційних ресурсів і готовність до сприйняття інформації,вміння ефективно здійснювати пошук та вибирати інформацію з різних джерел, здатності до аналітичної переробки, використання та створення нової інформації;
  • підвищення бібліотечної культури та інформаційної грамотності школярів.

 

Термін реалізації: Вересень 2005 р. – травень 2015р.

 

Стратегії та механізми реалізації проекту

 

І етап – Підготовчий 2005 – 2006 роки

  • проведення анкетування і моніторингу щодо виявлення інформаційних потреб користувачів;
  • презентація проекту   «Бібліотека – творча лабораторія Колінковецького навчально-виховного комплексу»;
  • узгодження питань про проектну діяльність з організаціями, які можуть надати допомогу при вирішенні завдань проекту;
  • визначення цілей, часу здійснення проекту та потрібних ресурсів;
  • планування роботи.

ІІ етап – Основний 2007 – 2013 роки

  • комплектування фондів, пошук, обробка та систематизація інформації;
  • організація та ведення довідково-бібліографічного апарату на традиційних носіях;
  • облаштування читального залу, створення умов для позитивної мотивації учнів до читання, розширення в них читацького світогляду, розвиток їхніх читацьких умінь, виховання бібліотечно-бібліографічної культури;
  • придбання телевізора, відеомагнітофона,  комп'ютерної і копіювальної техніки, мультимедійного проектора, забезпечення доступу до глобальної мережі Інтернет;
  • організація та ведення довідково-бібліографічного апарату в електронному вигляді;
  • розробка та презентація освітніх проектів;
  • створення банку даних педагогічної інформації  як основи єдиного шкільного інформаційного простору;
  • підготовка та участь учнів комплексу у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін, Всеукраїнських конкурсах експериментально-дослідницьких робіт, Всеукраїнських природоохоронно-пропагандистських акціях, Всеукраїнській історико-географічній експедиції «Історія міст і сіл України», форумі юних краєзнавців «До оберегів відродження» в межах руху учнівської молоді України «Моя земля – земля моїх батьків», Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Буковинської малої академії наук учнівської молоді, членів наукових товариств, об’єднань;
  • проведення районних та обласних семінарів на базі бібліотеки Колінковецького НВК;
  • участь у районних та обласних оглядах-конкурсах шкільних методичних комісій учителів-предметників;
  • участь у Всеукраїнських конкурсах: «Вчитель року»,«Шкільна бібліотека»,  «Кращий читач», «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу»;
  • співпраця з загальноосвітніми навчальними закладами області, ВНЗ, сільськими, районними, обласними бібліотеками;
  • бібліотека комплексу  - центр психологічного розвантаження учнів, учителів;
  • задоволення інформаційних потреб користувачів.

ІІІ етап – Заключний 2014 –2015 роки

  • реформування бібліотеки в бібліотечно-інформаційний центр – творчу лабораторію навчального закладу;
  • обробка і оформлення результатів виконання проекту, створення демонстраційного стенду, мультимедійної презентації;
  • презентація підсумкових матеріалів на батьківських і педагогічних конференціях, перед громадою села Колінківці;
  • популяризація досвіду бібліотекарів комплексу із розробки інноваційних форм роботи, сприяння якісного інформаційного забезпечення учасників навчально-виховного процесу, залучення інформаційних ресурсів бібліотеки комплексу у навчально-виховний процес, підвищення рівня професійної компетентності ;
  • поширення інформації про проведену роботу в ЗМІ;
  • дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;
  • узагальнення отриманого досвіду, аналіз роботи за проектом.

 

ПРОЕКТ

«Учнівське самоврядування

Колінковецького навчально-виховного комплексу»

 

Мета проекту.

  • формування у підлітків правової культури;
  • виховання громадянської самосвідомості, громадянської активності та відповідальності за свої вчинки;
  • розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів учнів комплексу;
  • створення умов для розвитку особистості на основі комплексу організаційних, психолого-педагогічних, екологічних, науково-практичних заходів;
  • забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів Колінковецького НВК;
  • формування національної свідомості, любові до рідної землі;
  • виховання бережливого ставлення до природи, навколишнього середовища;
  • презентація навчальних досягнень учнів Колінковецького НВК;
  • забезпечення простору для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів на всіх етапах – від пошуку корисних справ та їх реалізації до підбиття підсумків.

Завдання проекту.

  • сприяти навчальній та творчій діяльності учнів;
  • формувати особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією;
  • забезпечувати комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та комплексу;
  • формувати ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення, особистість;
  • забезпечувати захист прав і інтересів учнів;
  • створювати широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах;
  • виховувати почуття власної гідності, вчити досягати індивідуальної та суспільної мети;
  • відвертати дітей від асоціальних форм поведінки
  • здійснення інформаційної підтримки навчально-виховного процесу у Колінковецькому НВК, науково-дослідницької роботи учнів та вчителів комплексу.

 

Учасники проекту.

  • учнівський, педагогічний, батьківський колективи Колінковецького НВК;
  • громадськість села Колінківці;
  • органи місцевого самоврядування.

 

Очікувані результати.

  • створення творчої атмосфери та розвиток вміння спілкуватися;
  • формування і виховання розуміння обов’язків і гідності громадянина;
  • орієнтування школярів на гуманістичні, національні, духовні та моральні цінності та формування особистості з високим рівнем культури, національної свідомості, громадянськими якостями і належними правовими і поведінковими нормами;
  • розширення можливостей навчально-виховного процесу;
  • формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення, особистості;
  • можливість учнів Колінковецького НВК виявити себе в соціально значимих справах;
  • розширення реальних прав та повноважень органів учнівського самоврядування;
  • використання результатів діяльності в районних, обласних конкурсах, олімпіадах, конференціях учнівської молоді;
  • виховання у дітей віри в себе, в свої сили.

Термін реалізації.

  • Вересень 2005 р. – травень 2020р.

 

Стратегії та механізми реалізації проекту

І етап – Підготовчий 2005 – 2007 роки

  • проведення анкетування, роботи з тестами по вивченню особистості, тренінги із спілкування;
  • розроблення оптимальної структури учнівського самоврядування, його органів з урахуванням специфіки комплексу;
  • визначення мети та завдань учнівського самоврядування, виходячи з його структури;
  • розроблення нормативної бази (Конституції, Положення про парламентські комітети, проведено конкурс на кращу емблему Республіки та ін.);
  • вибори Президента, членів Парлементу шкільної президентсько-парламентської республіки «КРОК»
  • визначені права та обов'язки органів учнівського самоврядування (кожного органу з урахуванням структури Колінковецького НВК).
  • презентація проекту   «Учнівське самоврядування Колінковецького навчально-виховного комплексу»;
  • узгодження питань про проектну діяльність з організаціями, які можуть надати допомогу при вирішенні завдань проекту;
  • планування роботи.

ІІ етап – Основний 2008 – 2015 роки

  • практична діяльність кожного виконавчого органу;
  • оновлення списку членів шкільної президентсько-парламентської республіки «КРОК»;
  • систематичне навчання активу з питань планування, проведення засідання, рейдів, чергувань;
  • залучення учнів до діяльності самоуправління, проведення днів самоврядування тощо;
  • розробка та презентація освітніх проектів;
  • підготовка та участь учнів комплексу у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін, Всеукраїнських конкурсах експериментально-дослідницьких робіт, Всеукраїнських природоохоронно-пропагандистських акціях: «Молодь обирає здоровий спосіб життя», «Годівничка», «Кролик», «Птах року», екологічних акціях, «Рослини – рятівники від радіації», «Парад квітів біля школи», «Посади сад», «Фестиваль дружин юних пожежників», «Галерея кімнатних рослин»,  Всеукраїнській історико-географічній експедиції «Історія міст і сіл України», форумі юних краєзнавців «До оберегів відродження» в межах руху учнівської молоді України «Моя земля – земля моїх батьків», Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Буковинської малої академії наук учнівської молоді, членів наукових товариств, об’єднань;
  • щорічна участь у районному та обласному форумі дитячих організацій «Веселковими сходинками»
  • проведення районних та обласних семінарів  за участі Президента, Прем’єра, міністрів шкільної президентсько-парламентської республіки «КРОК»  Колінковецького НВК;
  • співпраця з загальноосвітніми навчальними закладами області, ВНЗ.

 

ІІІ етап – Заключний 2016 –2020 роки

  • організація самоврядування в класах;
  • поступова передача частини функцій керівництва органам учнівського самоврядування;
  • обробка і оформлення результатів виконання проекту, створення демонстраційного стенду, мультимедійної презентації;
  • презентація підсумкових матеріалів на батьківських і педагогічних конференціях, перед громадою села Колінківці;
  • популяризація досвіду комплексу із розробки інноваційних форм роботи учнівського самоврядування, сприяння якісного інформаційного забезпечення учасників навчально-виховного процесу, підвищення рівня професійної компетентності ;
  • поширення інформації про проведену роботу в ЗМІ;
  • дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;
  • узагальнення отриманого досвіду, аналіз роботи за проектом.

 

Проект «Імідж»

 

Провідна ідея проекту: Пишайся школою і зроби все, щоб вона пишалася тобою.

Мета проекту:

  • побудова хорошої школи – перший крок до формування її іміджу;
  • перейти від добрих слів на адресу школи до:
  • повної наповненості класів;
  • розвитку соціального партнерства;
  • матеріальних інвестицій;
  • реалізовувати довгострокові освітні, оздоровчі, культурні та соціальні проекти.

 

Завдання проекту:

  • створення школи, яка б вирізнялася з – поміж інших яскравою індивідуальністю, викликала бажання працювати чи навчатися тільки в ній;
  • турбота про високу репутацію;
  • формування традицій;
  • надання пріоритетності громадянському вихованню;
  • створення привабливого образа педагога.

Прогнозовані результати:

  • підвищення конкурентоздатності освітнього закладу.

Термін реалізації проекту: 2011-2015 роки

І етап – Підготовчий. 2011 рік.

  • Узгодження цінностей, пошук обличчя навчального закладу:
  • чітке визначення педагогічним колективом місії та концепції освітнього закладу;
  • доброзичливий мікроклімат у учнівському, учительському, батьківському колективах;
  • якість освітніх послуг;
  • наявність і функціонування дитячих громадських організацій;
  • співпраця школи з різними соціальними інститутами, ВНЗ, громад кістю;
  • матеріальна база освітнього закладу;
  • Залучення партнерів до інформування про плани  і шкільні досягнення, освітні послуги, громадські проекти, благодійні акції:

ІІ етап – Практичний. 2012 – 2014 рр.

  • Розробка конкретних заходів пов’язаних із формуванням іміджу:
  • підвищення організаційної культури;
  • якість освітніх послуг;
  • створення і поповнення сайту школи;
  • письмові і усні контакти;
  • інформування за допомогою буклетів, пам’яток, листівок, статей у ЗМІ;
  • участь у районних, обласних, Всеукраїнських проектах, дослідженнях, волонтерській діяльності;
  • Популяризація досягнень учителів на рівні району, області.
  • Підняття статусу вчителя.
  • Коригування шкільної атмосфери.
  • Набуття досвіду використання знань на практиці.
  • Створення власного іміджу кожним учасником навчально-виховного процесу.

ІІІ етап – Узагальнюючий.  2014-2015 рр

  • Аналіз відповідності сформованого іміджу бажаним результатам.
  • Систематизація, узагальнення, обґрунтування результатів.
  • Напрацювання рекомендацій.

 

Учасники програми.

  • учнівський, педагогічний, батьківський колективи Колінковецького НВК;
  • громадськість села Колінківці;
  • органи місцевого самоврядування.

 

Проект «Колінковецький НВК - громадсько активна школа»

Мета проекту:

  • спланувати головні напрями роботи з громадою;
  • навчальний план комплексу орієнтувати  на інтереси та потреби дітей та громади;
  • залучати бізнесструктури, підприємців до співпраці;
  • надавати батькам  можливість брати участь у процесі прийняття рішень щодо якості освіти їхніх дітей та участі у житті комплексу;
  • підтримувати партнерські стосунки між адміністрацією комплексу, учнями, батьками, місцевими органами влади;
  • реалізовувати довгострокові освітні, оздоровчі, культурні та соціальні проекти.

Принципи та положення , що покладені в основу проекту:

  • демократизація та гуманізація;
  • науковість, системність, перспективність, оперативність;
  • гласність, відкритість, доступність.

Завдання проекту:

  • надання пріоритетності громадянському вихованню;
  • чітко спрямовувати всю систему виховної роботи на формування національно свідомої особистості;
  • комплексно вирішувати  проблеми через надання особистості громадянських знань, виховання громадянських чеснот та залучення до громадянської діяльності;
  • виховувати через особистий позитивний приклад вчителя та безпосередню участь у всіх справах класу;
  • діяльнісний підхід до вирішення проблем класу, школи, громади;
  • особистісно-орієнтовано підходити до кожного школяра, досягнення ситуації успіху та самоствердження всіх членів учнівського колективу.

Етапи втілення проекту:

І етап – Підготовчий.      2010 рік.

  • Розробка програми,організаційна робота

ІІ етап – Практичний. 2011 – 2012 рр.

  • Масова апробація інструментарію, критеріїв, методик.
  • Збір інформації, її накопичення, систематизація.
  • Аналіз результатів.

ІІІ етап – Аналітичний.    Довгостроковий.

  • Систематизація, узагальнення, обґрунтування результатів.
  • Напрацювання рекомендацій.

Очікувані результати:

  • школа – центр розвитку місцевої громади;
  • введення принципів і процесу демократизації у навчально-виховний процес;
  • розвиток активної громадянської позиції, відповідальності перед собою та перед громадою;
  • активна участь громадян у житті суспільства;
  • об’єднання громади й комплексу  навколо спільної ідеї;
  • виникнення інформаційних освітніх програм;
  • вдосконалення професійної компетентності педагогів;
  • підвищення авторитету комплексу в місцевій громаді;
  • впровадження і розробка нових проектів;
  • створення сайту  комплексу для розповсюдження інформації.

Учасники проекту.

  • учнівський, педагогічний, батьківський колективи Колінковецького НВК;
  • громадськість села Колінківці;
  • органи місцевого самоврядування.

 

Проект «Кадри»

 

Провідна ідея проекту:

Сучасній школі потрібен учитель – психолог, учитель-технолог, учитель-дослідник, учитель-наставник, який уміє творчо розв’язувати професійні проблеми.

Мета проекту:

  • на підставі аналізу кадрового складу й професійної майстерності педагогів, а також відповідно до завдань, що окреслені нормативними й концептуальними документами освітньої галузі, слід модернізувати роботу з педагогічними кадрами, спрямувати її на реалізацію місії й досягнення мети навчального закладу.

Завдання проекту:

  • оптимізація штатного розпису й педагогічного навантаження вчителів Колінковецького НВК;
  • підготовка педагогічного колективу до організаційних змін;
  • створення умов для безперервного підвищення кваліфікації педагогів комплексу;
  • формування потреби у творчій самоосвіті впродовж усієї активної життєдіяльності;
  • розробка і запровадження програми підготовки вчителя для роботи з обдарованими учнями;
  • розробка і запровадження різноманітних особистісних моделей взаємодії учнів і вчителів.

Прогнозовані результати:

  • Підготовка педагогічного колективу Колінковецького НВК до:
  • реалізації повної загальної середньої освіти на рівні вище державного стандарту;
  • осмисленого впровадження нового змісту освіти на підставі компетентнісного підходу до навчання;
  • інтеграції компетентнісного підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • упровадження нових інформаційних технологій у навчальний процес.
  • Готовність педагогічних кадрів до продуктивногой ефективного застосування педагогічних знань у професійній діяльності.
  • Осмислення вчителями своїх проблем, посилення мотивованого саморозвитку та самовдосконалення, формування індивідуального стилю професійної діяльності, вибір індивідуального освітнього й професійного маршруту.
  • Сформованість творчого, цілеспрямованого й працездатного педагогічного колективу.

Термін реалізації проекту:  2011-2012 роки

І етап – Підготовчий.      2011 рік.

  • організація робочих груп щодо створення програми;
  • розподіл обов’язків у робочих групах, інструктування розробників проекту;
  • створення умов щодо розробки програми
  • аналіз кадрового складу комплексу;
  • аналіз труднощів у діяльності педагогів;
  • аналіз стану й прогноз тенденцій змін зовнішнього середовища;
  • аналіз стану й прогноз тенденцій змін ресурсного потенціалу;
  • аналіз і оцінка інноваційного середовища й потенціалу;
  • прогноз сприймання нововведень.

 

ІІ етап – Практичний. 2012 – 2014 рр.

  • курсова підготовка керівників та педагогів комплексу при Чернівецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти;
  • навчання під час проведення районних та обласних семінарів;
  • залучення творчих учителів до отримання другої освіти з фаху «Управління закладом освіти»;
  • вивчення впливу курсової перепідготовки, науково-методичної роботи на формування професіоналізму й організаційної культури педагогів;
  • побудова прогнозу оптимального кадрового складу комплексу;
  • складання перспективного плану підвищення майстерності педагогічних кадрів;
  • упровадження моніторингового супроводу ефективності діяльності комплексу;
  • оптимізація кадрового складу відповідно до потреб закладу; унормування педагогічного навантаження;
  • модернізація заходів стимулювання педагогічних працівників;
  • розробка моделей професійної компетентності керівників і педагогів комплексу.

ІІІ етап – Узагальнюючий.  2014-2015 рр

  • оцінка результатів виконання проекту;
  • передача проекту на незалежну зовнішню експертизу, оцінка проекту експертами;
  • прийняття рішення про продовження реалізації проекту.

Учасники програми.

  •  Адміністрація та педагогічний колектив Колінковецького НВК.

 

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer