Вы здесь

Заборольська ЗОШ І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Горецька Оксана Степанівна
Координатор ОАШ: 
Горецька Оксана Степанівна
Адрес: 
Рівненська область, Рівненський район, с. Забороль, пров. Шкільний, 19, 35324
Телефон: 
20-18-10
Email: 
zaborolzosh@ukr.net
Информация: 
Заборольська ЗОШ І-ІІІ ступенів збудована у 1979 р. Учнівський контингент: 11 класів – 187 учнів. Навчання однозмінне. У школі наявний комп’ютерний клас, у якому знаходиться 11 комп’ютерів, є електронна пошта, шкільний сайт. Функціонують такі гуртки як «Умілі руки», літературно-драматичний та гурток вокального співу, баскетбольна та волейбольна секція, секція вільної боротьби ДЮСШ. Гуртковою роботою охоплено 73 % учнів. Організовано роботу методичних об’єднань учителів початкових класів, природничо-математичного та гуманітарного циклів, класних керівників. Школа працює над науково-методичною проблемою «Використання інноваційних технологій та інтерактивних форм і методів роботи у навчально-виховному процесі». Учні школи є учасниками ІІ – ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. У 2013-2014 навчальному році учасники олімпіад посіли 17 призових місць у ІІ етапі, 5 – у ІІІ етапі, 2 – у конкурсі МАН. В школі ефективно діє піклувальна рада, класні батьківські комітети
Количество учеников: 
189
Тип громади: 
сільська
Философия: 
Ми відшукали внутрішні ресурси у власному педагогічному колективі і громаді села, які дали нам можливість активно створювати умови для утримання повноцінних освітніх послуг. Школа привела в рух внутрішні резерви громади для вирішення наболілих соціально-економічних проблем. Колектив школи, усвідомлюючи соціально зумовлену обмеженість як власних можливостей і перспектив, так і можливостей і перспектив своїх вихованців, вирішив не пасивно підкорятися життєвим обставинам, а відшукати способи і методи, які б об’єднали зусилля школи і громади у протидії реаліям сьогоднішнього життя. Наша громадсько-активна школа залучає громаду до процесу управління, здійснює мобілізацію місцевих ресурсів для забезпечення начальних та довгострокових цілей школи та громади, спрямованих на їх розвиток. У нашій звичайній сільській школі особлива увага спрямована на партнерство школи і громади, на розвиток громадянської самоорганізації та самоуправління, а в підсумку на розвиток громадянського суспільства в цілому. Основою нашої школи як осередка розвитку громади є твердження про те, що навчальний заклад не може існувати окремо від потреб громади, бо саме він є ініціатором її розвитку. Опрацювавши Програму «Школи як осередку розвитку громади», ми визначили мету діяльності: не просто надавати освітні послуги учням, але й розвивати громаду, залучати батьків та мешканців до вирішення соціальних та інших проблем, які існують як у школі, так і в громаді; розвивати активну життєву позицію учнів, активізувати громадян у вирішення власних проблем, реалізувати концепцію освіти громади та навчання впродовж усього життя. Розвиваючи модель ГАШ, в нашому навчальному закладі успішно здійснюється демократизація навчальної діяльності, виховного процесу та управління, активізовано волонтерський рух, налагоджено партнерство між школою і громадськістю. Реалізуючи компонент «Демократизація школи», ми формуємо культурно-освітній простір як основу розвитку громадянського суспільства через реалізацію демократичних принципів у аспектах шкільного життя та сприяємо розвитку шкільного самоврядування. Даємо не тільки певні знання, вміння і навички, а й виховуємо соціально-адаптовану та громадянсько-орієнтовану особистість. Спрямовуємо зусилля на об’єднання мікросередовища школи з реальною дійсністю навколо школи. Стиль навчання переорієнтований на особистість учня, учні не відгороджуються від реального життя, а включають це життя в свої уроки, позаурочну діяльність. Педагогічний колектив створює єдине поле громадського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процессу. Ефективно діють профспілкова організація, методична рада, об’єднання вчителів та творчі динамічні групи. Учнівське самоврядування представлене дитячою громадською організацією «Країна світанкова» та органами учнівського самоврядування. Державно громадське управління у школі здійснюється Радою школи, Піклувальною радою, класними батьківськими комітетами. Також невід’ємною складовою шкільного життя є волонтерська діяльність. В нас організовано систему роботи, яка сприяє тому, щоб кожна людина стала активним членом своєї громади. Всі члени громади, які залучені до волонтерських акцій, зокрема до вирішення екологічних проблем, захисту громадянських прав, організації спортивних і культурних заходів, допомоги ветеранам, людям похилого віку, інвалідам, соціально незахищеним, є прикладом активізації людей різного віку для вирішення соціально значущих проблем суспільства. Особливі досягнення з реалізації Програми «Школа як осередок розвитку громади» наша школа має у налагодженні партнерства з громадою. Розуміючи, що партнерство на базі школи - це можливість поліпшити імідж школи, залучити додаткові людські та матеріальні ресурси для підтримки закладу, задоволення потреб та інтересів громади, ми активно відшукали шляхи налагодження взаємодії між представниками різних секторів громади. Найбільшим позитивом діяльності нашої громадсько активної школи є те, що учні школи не лише активні учасники співжиття громади, а навчаються визначати проблеми, бачити їх реалізацію через конкретний план дій, що формує їх життєву позицію, а інтереси та проблеми школи стали близькими для громади.
Проекты: 

З 2007року наша школа реалізує проекти та програми, які ставлять перед собою мету:

  1. «Школа здоров`я». Мета: пропагувати здоровий спосіб життя та навчити опікуватися свої здоров’ям. Реалізація здійснюється через групові заняття, курс за вибором «Школа проти шкідливих звичок», шкільні акції «СНІД: не залишаймося байдужим», «Молодь обирає життя без шкідливих звичок», «Сімейні перегони», валеологічний лекторій
  2. «Internet для всіх». Мета: надавати послуги учасникам навчально-виховного процесу та підвищувати комп’ютерну грамотність.
  3. «Подорожуємо разом». Мета:екскурсії визначними місцями України, ознайомлення з історичною спадщиною, виховання патріотизму, любові до Батьківщини.
  4. «Збережемо світ природи». Мета: реалізація заходів екологічного спрямування, формування екологічних знань учнів та громадськості села.
  5. «Моя позиція». Мета: навчити не емоційно, а логічно пояснювати власну позицію щодо переваг та недоліків інших думок, виховувати толерантність, культуру спілкування. Реалізується через роботу клубу за інтересами.
  6. «Людина починається з добра». Мета: виховання людяності, милосердя, співчуття». Реалізується через заходи, пов’язані із поняттями милосердя та доброти, родинні свята, допомогу хворим дітям та дітям з інвалідністю.
  7. Проект «Школа – наш спільний дім». Мета: заміна віконних блоків на енергозберігаючі, облаштування внутрішніх туалетів, осучаснення інтер’єрів шкільних приміщень. Завдяки партнерству виконано всі пункти із переліку запланованих робіт.
Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer