Вы здесь

Державний професійно-технічний навчальний заклад «Дніпропетровський навчально-виробничий центр з підготовки та перепідготовки робітників машинобудівної галузі та зв’язку»

Printer-friendly versionPDF version
Директор: 
Стрілець Олександр Іванович
Координатор ОАШ: 
Животова Світлана Геннадіївна
Адрес: 
49052, м. Дніпропетровськ, вул. Алтайська, 6а
Телефон: 
(056)760-48-63, (056)760-48-61
Факс: 
(056)760-48-63
Email: 
dneprnvc@ukr.net
Информация: 
Державний професійно-технічний навчальний заклад «Дніпропетровський навчально-виробничий центр з підготовки та перепідготовки робітників машинобудівної галузі та зв'язку» (надалі - Центр) є професійно-технічним навчальним закладом другого атестаційного рівня, який входить до системи освіти; здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення професійної кваліфікації молоді, працюючих працівників, незайнятого населення. Навчання спрямоване на впровадження новітніх педагогічних та виробничих технологій, формування у випускників та слухачів професійних вмінь, навичок, необхідних економічних, організаційних знань та комп'ютерної грамотності. Основними повноваженнями і напрямами діяльності Центру є: первинна професійна підготовка кваліфікованих робітників із числа випускників загальноосвітніх шкіл та дорослого населення, які мають базову загальну або повну середню освіту в межах державного замовлення та молоді за рахунок юридичних осіб, платних груп; здійснення на договірній основі з підприємствами, установами, організаціями, державною службою зайнятості, іншими юридичними установами різних форм власності, громадянами первинної підготовки понад державне замовлення, допрофесійної підготовки із числа учнів старших класів загальноосвітньої школи, та навчання громадян з освітою нижче 9 класів; створення науково-методичних пунктів з залученням організацій, підприємств різних форм власності. Навчальний заклад має ліцензію на отримання повної середньої освіти.
Количество учеников: 
428
Тип громади: 
учні 9 та 11 класів
Философия: 
Навчальний заклад ставить перед собою мету не просто надавати освітні послуги учням, але й розвивати громаду, залучати батьків, роботодавців до вирішення соціальних та інших проблем, які існують в центрі. Філософія центра - є: • Спільні переконання щодо виходу навчального закладу із своєї традиційної ролі та бачення її доступності протягом семи днів на тиждень, участі в управлінні інших членів громади, доступності ресурсів для всіх членів громади; • Спільний голос у визначенні потреб та ресурсів громади; • Можливість для батьків та роботодавців бути залученими до процесу прийняття рішень щодо якості освіти для їхніх дітей та участі у житті навчального закладу; • Можливість роботодавцям у виборі висококваліфікованих робітників; • Визнання ролі усіх членів громади в освіті та розвитку громади, покращенні життя для кожного члена громади. Налагодження партнерських стосунків між центром та всіма ресурсами, що існують в громаді. Звертати увага на освітні, соціальні, оздоровчі послуги; розвиток молодіжного руху та залучення громадян; покращення навчання учнів центра; зміцнення родини та відносин між мешканцями громади. Використовуючи навчальний заклад як громадський центр, залучати нових партнерів, роботодавців, тим самим створюючи великий спектр послуг для молоді, сімей та громад. Розширення послуг на базі центра, як того вимагає модель громадсько-активної школи, стимулює виникнення інноваційних освітніх програм, допомагає вдосконалити професійну форму педагога, яка відповідає вимогам сучасності.
Проекты: 

 

Проект  «Я – професія – екологія - Україна»

На тему: «Участь міського сміття», «Вплив шкідливих речовин, які містяться в вихлопних газах на живі організми»

Мета проекту:

-         привернути увагу громадськості та молоді до питань навколишнього середовища;

-         організувати незалежний творчий конкурс серед учнів навчального закладу на кращий проект у екологічний сфері,що заохочує діяльність учнів, спрямовану на рішення проблем природокористування, очищення забрудненого середовища, збереження біорізноманіття і т.ін.;

-         сприяти розвитку відчуття причетності до рішення питань збереження навколишнього середовища та формування навичок усвідомленого ставлення до навколишнього середовища у молоді;

-         розвиток вміння учнів самостійно мислити,доступно викладати думки,робити висновки,будувати прогнози;

-         стимулювання інтересу учнів центра до досліджень;

-         пошук інтересу талановитих учнів,здатних до прикладної дослідницької діяльності.

Проект «Моя професія - моя гордість»

На тему: «Чому я обрав професію слюсар з ремонту автомобілів», «Чому я обрав професію верстатник широкого профілю», «Чому я обрав професію електрогазозварник»

Мета проекту:

-         поширення та впровадження з позиціювання престижності робітничих професій, галузу та економіки в цілому;

-         виявлення найкращих учасників профорієнтаційної роботи серед учнів навчального закладу;

-         розширення інформаційної бази робітничих професій;

-         створення умов до свідомого вибору робітничої професії.

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer