Вы здесь

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Канцедал Ганна Вікторівна
Координатор ОАШ: 
Щира Алла Василівна
Адрес: 
63751, с.Глушківка, вул.. Соціалістична, буд.86, Куп’янський район, Харківська область
Телефон: 
(05742) –36-2-40
Факс: 
(05742) –36-2-40
Email: 
kup-glush@rambler.ru
Веб-сайт: 
http://glushkovka.at.ua
Информация: 
В центрі мальовничого села Глушківка в 1982 році була збудована чарівна школа-восьмирічка, яка об`єднала Колісниківську восьмирічну та Глушківську початкову школи . А вже у 1985 році вона була реорганізована в Глушківську середню школу . За 29 років існування випущено 556 учнів. Із випускників нашої школи медалями нагороджено 22 чоловіки, з них 20 – Золотою медаллю, 4 – Срібною медаллю. 10 випускників працює в нашій школі, з них - 6 вчителів. Два випускника працюють директорами шкіл в Куп’янському районі. В педагогічному колективі працює 22 вчителя, серед них : „Старший вчитель” – 2 Вища категорія – 6 Перша категорія – 7 Друга категорія - 3 «Спеціаліст» - 5 Практичний психолог - 1 В школі є своя їдальня, спортивний зал, спортивний майданчик, бібліотека, комбінована майстерня та 11 чудово оформлених руками вчителів та учнів кабінетів.
Количество учеников: 
В школі навчається 133 учні.
Тип громади: 
мешканці сіл Глушківка та Колісниківка, Глушківська сільська рада, сільськогосподарське товариство «Мрія», Глушківський та Колісниківський будинки культури.
Философия: 
Соціальна роль сільської школи, на наш погляд, відрізняється від міської. Школа на селі – це освітній, культурний, просвітницький та інформаційний центр. Життя, що вирує у школі, активно обговорюється всіма мешканцями мікрорайону і дається певна оцінка її діяльності. Водночас, є деякі проблеми. Школа, не дивлячись на її щільний зв’язок з громадою, дещо відокремлена від неї. А час ставить перед закладами освіти нову задачу: об’єднати зусилля педагогів, сім’ї та громади з метою демократизації шкільного життя та розвитку державно-громадського управління. Як же залучити до життя школи громаду? Треба шукати нову мотивацію, методи, підходи до співпраці. І ми вважаємо, що якнайкраще для цього підходить трансформація класичної школи в ГАШ. Мета: формування в дітей та молоді системи цінностей, національної свідомості, чіткої патріотичної позиції, розвиток творчого потенціалу особистості; залучення кожної дитини до активної громадської діяльності для її успішної соціалізації. Завдання:  залучення членів громади до процесу управління школою та процесів прийняття рішень, що стосуються розвитку громади.  формування в учнів ціннісних ставлень (“Основні орієнтири виховання…”) через сім’ю, громаду;  соціалізація, формування соціально значущих якостей особистості, які відповідають потребам соціуму, який швидко змінюється;  виховання через громадсько-корисну діяльність;  активізація волонтерського руху;  взаємодія школи з підприємствами та установами, що знаходяться на території сільради, з іншими школами;  залучити нових партнерів для створення спектру послуг для дітей, молоді, родин, громади;  ефективне використання ресурсів школи в інтересах всіх мешканців громади та ресурсів громади в інтересах школи;  створення виховного середовища через об’єднання педагогічних впливів школи та оточуючого середовища, залучення батьків та мешканців громади в процес навчання дітей та в життя школи;  створення позитивного іміджу школи. Провідна наукова ідея: запровадження сучасних підходів до управління закладом освіти, а саме адаптивного державно-громадського управління, через створення і розвиток громадсько активної школи, спрямованої як на формування життєвих компетентностей учнів, їх громадянськості, так і розвиток громади.
Проекты: 

ПРОЕКТ  «МОЄ СЕЛО»

І

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

63751, Харківська обл., Куп’янський район, с.Глушківка, вул.Соціалістична, буд.86

тел./факс 05742-36-2-40

Директор: Канцедал Ганна Вікторівна

Координатор ГАШ: Щира Алла Василівна

Координатор проекту: Росенко Л.В.

 

ІІ

Зміст проекту:  проект спрямований на відродження історії рідного села, його традицій, культуру, пам’ятки, краєзнавчо-пошукова робота по збору матеріалів про видатних людей рідного краю

 

ІІІ

Проект: проект «Моє село»

 

Анотація проекту

Наше село багате своїми традиціями, має свою культуру. Невід’ємною його частиною є й видатні люди нашого краю. Проект «Моє село» дає змогу відродити місцеві традиції та зберегти їх для нащадків, відновити фотоматеріали минулого села. Видатні люди нашого краю будуть занесені до одного із розділів проекту, який матиме такі розділи:

·        Видатні люди рідного краю

·        Культура рідного краю (свята в селі)

·        Із глибини сивих віків (історія села)

·        Пам’ятки

·        Літературне село

·        Майстри

Опис проекту

Проблема, на вирішення якої спрямовано проект: збереження пам’яті про виникнення села, його історію, його традиції, відомих людей свого краю.

Термін реалізації: 2011-2013рр.

Мета: активізація пошукової роботи ; створення умов для відродження історії села; підвищення моральної культури школярів та розвиток життєвих компетенцій.

Цільова група: учні школи, педагоги, мешканці села.

 

 

 

Очікувані результати:

Ø Підвищення культури на селі;

Ø Перетворення учнів з об’єктів виховного впливу на суб’єктів виховної діяльності;

Ø Оптимізація умов для співпраці учасників навчально-виховного процесу, батьків, мешканців села;

Ø Активізація процесу згуртування місцевої громади.

Ø Узагальнення матеріалів.

 

Шляхи реалізації проекту

1.     Об’єднання учнів у групи для творчої праці;

2.     Анкетування мешканців сіл з метою виявлення майстрів, краєзнавців,

3.     Планування роботи на основі обробки анкет;

4.     Організація та проведення операцій  «Майстерня», «Краєвид», «Свято», «Поезія»;

5.     Проведення зустрічей з місцевими майстрами.

 

План реалізації проекту:

 

№з/п

Зміст діяльності

Термін

Відповідальний

1.  

Створити пошукову групу з учнів 8-10 класів, які будуть займатися краєзнавчою роботою

Січень 2012

Керівник проекту

2.  

Зібрати фотоматеріали для оформлення фотогалереї «Вулицями села»

Лютий – березень 2012

Росенко Л.В.

3.  

Спілкування з односельцями щодо історичних фактів виникнення села

Квітень-червень

2012

Щира А.В.

4.  

Скласти список майстрів рідного краю

Серпень-вересень 2012

Росенко Л.В.

5.  

Зібрати інформацію та фотоматеріали про традиційні свята.

Жовтень-листопад2012

Гандзюк О.М.

6.  

Збір інформації про літературне село (місцеві письменники, поети; їхні роботи)

Грудень 2012-лютий 2013

Канцедал Л.Ю.

7.  

Взяття інтерв’ю в голови колгоспу ім. Петровського М.П.Соколова про створення колгоспу, передовиків.

Березень

2013

Щира А.В.

8.  

Спілкування з афганцями щодо встановлення списків, історії служби в Афганістані

Квітень-травень 2013

Гандзюк О.М.

9.  

Оформлення куточку відомих людей рідного краю

Серпень-вересень 2013

Канцедал Л.Ю.

10.                        

Поетична збірка місцевих поетів

Жовтень-грудень 2013

Росенко Л.В.

11.                        

 

 

 

 

12.                        

 

 

 

 

 

Необхідні для реалізації проекту ресурси:

ресурси

Залучені ресурси

Залучені кошти

 

1

Комп’ютери

2 комп’ютера  шкільного кабінеті інформатики

 

 

2

Сканер

Сканер шкільного кабінету інформатики

 

 

3

Принтер

Принтер шкільного кабінету інформатики

 

 

4

Папір

 

200грн

Учні, батьки Глушківської школи

5

Диски

 

20 грн

 

6

Картриджі, заправка картриджів 

 

200грн

СТОВ «Мрія»

7

 

 

 

Глушківська сільрада

8

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ  «ЩИРА РОДИНА»

І

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

63751, Харківська обл., Куп’янський район, с.Глушківка, вул.Соціалістична, буд.86

тел./факс 05742-36-2-40

Директор: Канцедал Ганна Вікторівна

Координатор проекту: Росенко Любов Василівна

 

ІІ

Зміст проекту:  проект спрямований на поглиблення родинних контактів, стимулювання інтересу дітей до свого роду, бажання піклуватися про рідних, пам’ятати і берегти минуле.

ІІІ

Проект: проект «Щира родина»

 

Анотація проекту

Зацікавлення дітей, щоб вони найповніше змогли задовольнити свої пізнавальні потреби, створення таких умов, за яких розкриватимуться їхні здібності (творчість, креативність). Створення класної родини через глибоке вивчення родин дітей. Тільки тоді діти зможуть відчути свою успішність і задоволення від навчання.

 

Опис проекту

Проблема, на вирішення якої спрямовано проект: створення класної родини через глибоке вивчення родин дітей.

 

Термін реалізації: 2011-2013рр.

Мета: поглиблювати родинні стосунки; розширювати знання учнів про своїх найдорожчих людей; стимулювати інтерес дітей до історії своєї сім’ї, її значення у житті людини, залучати дітей до створення класної родини; учити дітей розуміти та збагачувати рідну мову; розвивати здібності, мислення, творчість дітей, пізнавальну активність, зв’язне мовлення, шанобливе ставлення до рідних.

Завдання: організація та спільне проведення свят; відродження народних традицій, збирання і вивчення інформації про родинні стосунки, відродити їхні генеалогічні дерева, дізнатися про сімейні традиції.

Цільова група: учні класу, їхні батьки.

 

 

 

 

Очікувані результати:

Ø Реалізація Проекту не ставить своїм завданням досягти певних результатів, вона спрямована на процес, що приносить задоволення його учасникам;

Ø Організація дозвілля учнів класу;

Ø Проведення родинних свят в дружньому класному колективі;

Ø  Створення класного альбому «Наші родини».

Шляхи реалізації проекту

Ø Анкетування  учнів та їхніх батьків з метою  вивчення  пізнавальних творчих, художньо-естетичних інтересів і нахилів учнів;

Ø  Проведення родинних заходів;

Ø Організація участі учнів та їх батьків у святах, конкурсах шкільного та районного масштабу.

 

План реалізації проекту:

Зміст діяльності

Термін

Відповідальний

1. Анкетування учнів  та їхніх батьків з метою вивчення пізнавальних, творчих, художньо-естетичних інтересів і нахилів учнів.

жовтень 2011

Росенко Л.В.

2. Проведення родинних заходів:

 - родинне свято  «Щира родина»;

-  «Ось він який, мій тато» - конкурс творів

-  Свято мам та бабусь (до Міжнародного жіночого дня)

 - «Новорічні  свята»

- День іменинника

                            

листопад 2011

лютий 2012

березень 2012

 

грудень2011, 12

протягом проекту

 

Росенко Л.В.

4. Організація участі учнів та їх батьків у святах, конкурсах шкільного та районного масштабу

2011-2013

Росенко Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ЩОБ ПАМ’ЯТАЛИ»

І

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

63751, Харківська обл., Куп’янський район, с.Глушківка, вул.Соціалістична, буд.86

тел./факс 05742-36-2-40

Ел.пошта:  kup-glush@rambler.ru

Директор: Канцедал Ганна Вікторівна

Координатор ГАШ: Щира Алла Василывна

Координатор проекту: Коваленко О.О.

 

ІІ

Зміст проекту: краєзнавчо-пошукова робота по створенню книги спогадів про Велику Вітчизняну війну  «Щоб пам’ятали», краєзнавчо-пошукова робота по збору матеріалів до шкільного краєзнавчого музею

ІІІ

Проект: «Щоб пам’ятали»

 

Анотація проекту

Наше село багате своїми традиціями, має свою героїчну історію. Тому є необхідність створення шкільного краєзнавчого музею, який відображає події, що відбувалися на території Глушківської сільської ради. Під час Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. велика кількість мешканців, що проживали на території с.Глушківка та Колісниківка брали участь у визвольній боротьбі за Батьківщину. Багатоодносельців не повернулося з війни, віддавши своє життя за мир і спокій нашого покоління. Спогади учасників війни, в’язнів концтаборів, дітей війни будуть покладені у книгу пам’яті «Щоб пам’ятали»

 

Опис проекту

Термін реалізації: 2010-2012рр.

 

Проблема, на вирішення якої спрямовано проект: збереження пам’яті про загиблих у Великій Вітчизняній війні та активізація пошукової роботи по збору матеріалів для шкільного краєзнавчого музею.

Мета проекту: активізація пошуково-краєзнавчої роботи; складання списку загиблих односельців у Великій Вітчизняній війні та під час окупації, запис спогадів учасників війни, в’язнів концтаборів, вдів, дітей війни, пошук фотоматеріалів; виховання у нащадків патріотизму та ціннісного ставлення до держави і суспільства.

Цільова група: учні школи, мешканці села.

План реалізації проекту:

 

№з/п

Зміст діяльності

Термін

Відповідальний

13.                        

Створити пошукову групу з учнів 8-10 класів, які будуть брати інтерв’ю в очевидців подій 1941-1945 рр.

Січень,

2010

Керівник

проекту

 

14.                        

Скласти список односельців, які загинули у ВВв 1941-1945 рр.

Лютий-

Березень 2010

Керівник проекту, пошукова група

15.                        

Спілкування з односельцями, що брали участь у війні

Квітень-травень 2010

Керівник проекту, пошукова група

16.                        

Скласти список односельців, що загинули під час окупації 

Червень 2010

Керівник проекту, пошукова група

17.                        

Записати спогади ветеранів війни

Вересень-грудень 2010

Керівник проекту, пошукова група

18.                        

Записати спогади в’язнів концтаборів

Січень-лютий 2011

Вчителі історії, пошукова група

19.                        

Запис спогадів вдів

Березень-квітень 2011

Керівник проекту, пошукова група

20.                        

Записати спогади дітей війни

 

Вересень 2011

пошукова група

21.                        

Збір учнями-пошуковцями фотоматеріалів, документів

ІІ півріччя 2011 р.

пошукова група

22.                        

Відтворити список воїнів, похованих у братській могилі с.Глушківка та с.Кодісниківка

До 9 травня 2011 р.

Голова сільської ради, вчителі історії

23.                        

Підготовка проекту МАН за матеріалами, зібраними під час проекту

 

 

І півріччя 2012 р.

Керівник проекту,

вчителі історії,

24.                        

Вшанування пам’яті загиблих у Великій Вітчизняній війні

постійно

Учні школи, місцева громада

25.                        

Пошукова робота по збору документів про визволення сіл Глушківка та Колісниківка

ІІ півріччя 2012 р.

Вчителі історії, Керівник проекту, пошукова група

26.                        

Облаштування території біля пам’ятника загиблим у Великій Вітчизняній війні

Протягом року

волонтери

 

27.                        

Допомога ветаранам

постійно

волонтери

28.                        

Створення книги спогадів «Щоб пам’ятали»

Вересень-грудень 2012 р.

Керівник проекту, пошукова група

 

Необхідні для реалізації проекту ресурси:

ресурси

Залучені ресурси

Залучені кошти

 

1

Комп’ютери

2 комп’ютера  шкільного кабінеті інформатики

 

 

2

Сканер

Сканер шкільного кабінету інформатики

 

 

3

Принтер

Принтер шкільного кабінету інформатики

 

 

4

Папір

 

100грн

Учні, батьки Глушківської школи

5

Відеокамера

 

 

 

СТОВ «Мрія»

6

Диски

 

 

7

Картриджі, заправка картриджів 

 

70грн

 

Результати реалізації проекту:

-       запис свідчень очевидців подій 1941-1945 рр.;

-       створення книги пам’яті «Щоб пам’ятали»;

-       поповнення матеріалами шкільного краєзнавчого музею;

-       захист проекту МАН за матеріалами, зібраними під час краєзнавчо-пошукової роботи;

-       проведення екскурсій на базі шкільного краєзнавчого музею.

-       ГРОМАДСЬКО-ШКІЛЬНА ГАЗЕТА «КАЛЕЙДОСКОП»

І

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

63751, Харківська обл., Куп’янський район, с.Глушківка, вул.Соціалістична, буд.86

тел./факс 05742-36-2-40

Директор: Канцедал Ганна Вікторівна

Координатор ГАШ: Щира Алла Василівна

 

ІІ

Зміст проекту:  створення учнями школи громадсько шкільної газети на території Глушківської сільради Куп’янського району Харківської області

 

ІІІ

Проект: громадсько шкільна газета «Калейдоскоп»

-        

-       Анотація проекту

-       Громадсько шкільна газета – це дуже важливий для села проект, тому що соціальна роль сільської школи, на наш погляд, відрізняється від міської. Школа на селі – це освітній, культурний, просвітницький та інформаційний центр. Життя, що вирує у школі, активно обговорюється всіма мешканцями мікрорайону і дається певна оцінка її діяльності. Водночас, є деякі проблеми. Школа, не дивлячись на її щільний зв’язок з громадою, дещо відокремлена від неї. До того ж Глушківська школа знаходиться на території Глушківської сільської ради Куп’янського району Харківської області, до складу якої входить село Глушківка та село Колісниківка. Ці два села історично розвивалися ізольовано одне від одного. Під час голодних 1932-33рр більше половини жителів цих сіл вимерла і до спустілих хат на протязі п’яти років переселяли мешканців з інших областей України та Росії. Село Глушківка та село Колісниківка  також входили до складу різних колгоспів. Наприкінці 60-х років в зв’язку із спеціалізацією господарств колгоспи, до яких входили ці села були об’єднані в один. І в наш час спостерігається розрізненість в характері мешканців наших сіл, їх взаємовідносинах, здатності до взаємодопомоги. Тому, хоч і важко організовувати роботу ГАШ за таких умов, але це один із способів об’єднати два села не тільки територіально, але й для вирішення спільних проблем. І видання громадсько шкільної газети – це чергова сходинка, яка поєднає школу та громаду.

-        

-        

-        

-       Опис проекту

-       Проблема, на вирішення якої спрямовано проект: ознайомлення членів сільської громади з шкільним життям, подіями в селі.

-       Мета проекту: розвиток творчого потенціалу учнів, формування в них культури спілкування, життєвих компетенцій, забезпечення права дитини на вільне висловлювання, ознайомлення членів сільської громади з шкільним життям, подіями в селі.

План реалізації проекту Калейдоскоп:

 

№з/п

Зміст діяльності

Термін

Відповідальний

1. 

Створити пошукову групу з учнів 8-10 класів, які будуть займатися збором інформації для газети

Січень 2012

Керівник проекту

2. 

Зібрати фотоматеріали для оформлення фотогалереї «Вулицями села»

Лютий – березень 2012

Росенко Л.В.

3. 

Відзначення ювілею газети

 

Лютий 2012

Керівник проекту

4. 

Спілкування з односельцями щодо історичних фактів виникнення села

Квітень-червень

2012

Щира А.В.

5. 

Інтерв’ю з відомими людьми села, рідного краю

Постійно

Керівник проекту

6. 

Скласти список майстрів рідного краю

Серпень-вересень 2012

Росенко Л.В.

7. 

Зібрати інформацію та фотоматеріали про традиційні свята.

Жовтень-листопад2012

Гандзюк О.М.

8. 

Постійне накопичення інформації для статей в газету про життя СТОВ «Мрія» та інші вісті

Постійно

Керівник проекту

9. 

Збір інформації про літературне село (місцеві письменники, поети; їхні роботи)

Грудень 2012-лютий 2013

Канцедал Л.Ю.

10.                      

Взяття інтерв’ю в голови колгоспу ім. Петровського М.П.Соколова про створення колгоспу, передовиків.

Березень

2013

Щира А.В.

11.                      

Спілкування з афганцями щодо встановлення списків, історії служби в Афганістані

Квітень-травень 2013

Гандзюк О.М.

12.                      

Привітання читачів з святами

Постійно

Керівник проекту

13.                      

Оформлення куточку відомих людей рідного краю

Серпень-вересень 2013

Канцедал Л.Ю.

14.                      

Поетична збірка місцевих поетів

Жовтень-грудень 2013

Росенко Л.В.

15.                      

Випуск газети «Калейдоскоп»

 

Щомісяця

Керівник проекту

16.                      

Статті про волонтерський рух Глушківців

Постійно

Керівник проекту

17.                      

Висвітлення в газеті оздоровлення учнів влітку

Вересень кожного року

Керівник проекту

18.                      

Підтримка зв’язку з телепрограмою «Жди меня» та пошук людей через громадсько-щкільну газету «Калейдоскоп». Поновлення інформації

 

Постійно

Керівник проекту

19.                      

Налагодження зв’язку з місцевими ЗМІ. Висвітлення в них своєї інформації

 

Постійно

Керівник проекту

20.                      

 

 

 

 

21.                      

 

 

 

 

 

Необхідні для реалізації проекту ресурси:

ресурси

Залучені ресурси

Залучені кошти

 

1

Комп’ютери

2 комп’ютера  шкільного кабінеті інформатики

 

 

2

Сканер

Сканер шкільного кабінету інформатики

 

 

3

Принтер

Принтер шкільного кабінету інформатики

 

 

4

Папір

 

200грн

Учні, батьки Глушківської школи

5

Диски

 

20 грн

 

6

Картриджі, заправка картриджів 

 

200грн

СТОВ «Мрія»

7

 

 

 

Глушківська сільрада

8

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ  «ГАРМОНІЯ»

І

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

63751, Харківська обл., Куп’янський район, с.Глушківка, вул.Соціалістична, буд.86

тел./факс 05742-36-2-40

Директор: Канцедал Ганна Вікторівна

Координатор ГАШ: Щира Алла Василівна

Координатор проекту: педагог-організатор

 

ІІ

Зміст проекту:  проект спрямований на встановлення творчої співпраці з  клубом, сільською бібліотекою, організація та спільне проведення свят; відродження народних традицій ткацтва, вишивки.

 

ІІІ

Проект: проект «Гармонія»

 

Анотація проекту

Розвиток творчих здібностей учнів, неможливий без допомоги фахівців. Такі спеціалісти працюють на базі Глушківського і Колісниківського клубів. Залучення їх до співпраці взаємовигідне: з одного боку діти розвивають свої вокальні, артистичні, музикальні, художньо-естетичні здібності, а з іншого – працівники клубів, працюючи з дітьми, готують якісні концертні і святкові програми. На виступи своїх дітей до клубу приходять батьки, і чим більше молоді залучено, тим повніший буде зал. Так організується дозвілля як учнів, так і мешканців громади.

 

Опис проекту

Проблема, на вирішення якої спрямовано проект: організація дозвілля мешканців села.

 

Термін реалізації: 2011-2013рр.

Мета: розвиток творчого потенціалу учнів, їх самореалізація серед ровесників, односельців.

Завдання: продовження творчої співпраці з клубом, сільською бібліотекою, організація та спільне проведення свят; відродження народних традицій ткацтва, вишивки.

Цільова група: учні школи, мешканці села.

 

 

 

Очікувані результати:

Ø Реалізація Проекту не ставить своїм завданням досягти певних результатів, вона спрямована на процес, що приносить задоволення його учасникам;

Ø Організація дозвілля мешканців села своїми силами;

Ø Проведення святкових концертів для членів сільської громади і школи.

Шляхи реалізації проекту

Ø Анкетування  учнів з метою  вивчення  пізнавальних творчих, художньо-естетичних інтересів і нахилів учнів;

Ø  Встановлення взаємодії з позашкільними закладами в організації дозвілля учнів: будинком культури, сільською бібліотекою;

Ø Проведення спільних святкових заходів для громади;

Ø Організація участі учнів у святах, конкурсах районного та обласного масштабу

 

План реалізації проекту:

Зміст діяльності

Термін

Відповідальний

1. Анкетування учнів  з метою вивчення пізнавальних, творчих, художньо-естетичних інтересів і нахилів учнів.

10.03.2011– 19.03.2013

Педагог-організатор

2. Встановлення взаємодії з позашкільними закладами в організації дозвілля учнів: будинком культури, сільською бібліотекою;

 - проведення спільних заходів;

 - використання бази позашкільних закладів для організації позаурочної діяльності учнів;

 - роботи гуртків на базі школи.

 

 Протягом терміну дії проекту

Заступник директора з ВР, педагог-організатор, вчителі

-         3. Проведення спільних святкових заходів для громади:

 - фестиваль фольклору «Співаємо всією родиною»;

-  КВК:

 

 - вечір поезії;

 

 - «Ти -  жінка, ти – весна» - до Міжнародного 

    жіночого дня;

 

- «День Перемоги»;

 

 

- Свято останнього дзвоника;

 

 - «Ой, на  Івана  Купала»;

 

- Свято Першого дзвоника;

 

- «Учитель! Перед іменем твоїм...» - до Дня вчителя;

- День працівників сільського господарства;

 

 - Свято Миколая;

 

- «Новорічні  свята»

                             

 

Січень

 

Лютий, квітень

Березень

 

Березень

 

 

Травень

 

 

Травень

 

Липень

 

Вересень

 

Жовтень

 

Листопад

 

Грудень

 

Грудень

 

 

 

Усов О.В.

 

Педагог.-орг.

Сотник С.Л

Мараховська І.В

Апришко С. О

Педагог-орг.

 

 

Педагог-орг.

Усов О.В.

Степанова О.В

Педагог-орг.

Усов О.В.

Мараховська І.В

 

Педагог-орг.

Усов О.В.

Педагог-орг.

Усов О.В.

Степанова О.В,

Педагог-орг.

Степанова О.В,

Педагог-орг.

Педагог-орг.

Усов О.В.

4. Організація участі учнів у святах, конкурсах районного та обласного масштабу

2011-2013

Педагог-орг.

 

 

ПРОЕКТ  «МИЛОСЕРДЯ»

 

Глушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області

63751, Харківська обл., Куп’янський р-н, с.Глушківка, вул..Соціалістична, буд.86

тел./факс 05742-36-2-40

Директор: Канцедал Г.В.

Координатори проекту: Росенко Л.В. (вчитель початкових класів),

                                          Щира А.В. (заступник директора з виховної роботи)

Зміст проекту: проект спрямований на відродження, поширення та активізацію волонтерського руху.

 

Анотація проекту

Навчитися людяності допоможуть добрі справи. Сьогодні конкретної допомоги потребують батьки, люди похилого віку, діти, що залишилися без піклування дорослих, хворі та одинокі, діти з дитячих будинків та шкіл-інтернатів, на долю котрих випали тяжкі фізичні та моральні випробування.

Необхідність волонтерського руху зумовлена тим, що за останні десятиліття різко знизився соціальний стан старшого покоління.

 

Опис проекту

Проблема, на вирішення якої спрямовано проект: надання допомоги тим, хто її потребує. Вироблення негативного ставлення у дітей та підлітків до шкідливих звичок.

Термін реалізації: 2011-2013рр.

Мета: виховання в учнів таких моральних цінностей, як милосердя, толерантність, взаємодопомога, працелюбність; формування в них культури спілкування, ознайомлення членів сільської громади з шкільним життям, подіями в селі; створення умов для відродження, поширення активізації волонтерського руху; підвищення моральної культури школярів та розвиток життєвих компетенцій.

Цільова група: учні школи, педагоги, мешканці села.

Очікувані результати:

ü Розвиток волонтерського руху;

ü Перетворення учнів з об’єктів виховного впливу на суб’єктів виховної діяльності;

ü Оптимізація умов для співпраці учасників навчально-виховного процесу, батьків, мешканців села;

ü Активізація процесу згуртування місцевої громади;

ü Встановлення партнерських відносин з організаціями, що працюють на території Глушківської сільради;

ü Інформаційна співпраця школи та громади через місцеві ЗМІ – громадсько шкільна газета «Калейдоскоп» та ЗМІ району, області, країни.

Шляхи реалізації проекту:

1.     Створення загону волонтерів;

2.     Анкетування мешканців сіл з метою виявлення літніх людей, інвалідів, ветеранів Великої вітчизняної війни, що потребують допомоги;

3.     Планування роботи на основі обробки анкет;

4.     Організація та проведення акцій «Милосердя»;

5.     Організація та надання допомоги літнім людям;

6.     Проведення зустрічей з ветеранами;

7.     Пропаганда здорового способу життя серед ровесників, громади;

8.     Інформування ровесників та мешканців громади щодо проблем, пов’язаних з наркотиками.

9.     Розробити пам’ятку «Що потрібно робити, щоб уникнути ВІЛ/ІПСШ»;

10.                    Проведення тренінгів, тематичних лінійок, виступів агітбригад активістами волонтерського руху.

«Не запитуйте країну, що вона може зробити для вас. Запитайте, що ви можете зробити для своєї країни» - під таким девізом працює волонтерський загін нашої школи.

Волонтерський рух – це не новина для сільського жителя. Спокон віку односельці допомагали одне одному. Не можливо уявити собі, щоб чи то у далекому минулому, чи то у сучасному селі будували хату без допомоги односельців – так звана, толока. Як щільний мур із частоколу, підіймаються селяни у лиху годину на допомогу сусіду чи знайомому. Тому, зводячи багатоповерхову будівлю волонтерства, ми ставили стіни на міцний, загартований часом фундамент людської доброти, чуйності, взаємодопомозі, небайдужості.

Формуванню загону волонтерів нашої школи передувало анкетування учнів, під час якого ми виявили учнів, бажаючих займатися волонтерством, з’ясували, чим діти захоплюються та який вид допомоги можуть надавати і в який час. Так було сформовано волонтерський загін учнів. Лідери загону відвідують заняття в школі волонтерів Куп’янського районного центру сім’ї, дітей та молоді.

Вчителі нашої школи є консультантами та порадниками, а ініціативу, організацію та виконання поставлених завдань беруть на себе діти-волонтери.

Волонтери нашої школи мають широке коло діяльності, до якої на добровільній основі залучаються не лише учні, а й вчителі, учні та батьки. Діють волонтерські проекти.

Діяльність проекту «Милосердя» направлена на допомогу літнім людям, соціально незахищеним категоріям. Коло діяльності цього проекту досить широке. Один із напрямів – це виїзди з концертами привітання до будинку людей похилого віку. Цих приїздів літні люди чекають з нетерпінням, тому що діти розповідають про події на території сільради, а також, повернувшись додому, волонтери передають записки від них їхнім знайомим, теж людям вже дуже похилого віку, які проживають у нашому селі.

Інше спрямування роботи даного проекту – це допомога одиноким літнім односельчанам. З огляду на те, що в селі люди знають один одного, то не виникає труднощів у з’ясуванні, кому необхідна волонтерська допомога. Волонтери об’єднуються в невеликі групи (2-3 учні), згідно з місцем проживання, і допомагають одиноким людям похилого віку, які проживають поблизу них. Це може бути і допомога по господарству, взимку – розчищення доріжок, восени – прибирання опалого листя, або придбання хліба чи ліків, за рецептом лікаря.

Зрозуміло, що в скрутне становище можуть потрапити не тільки одинокі люди похилого віку. Учні також збирали речі, іграшки для дітей-сиріт під час акції «Милосердя».

Не все можна передбачити планом. Коли згорів будинок у родини учня нашої школи, члени волонтерського загону збирали по всьому селі речі, посуд, продукти харчування, гроші. Про що було навіть надруковано на сторінках шкільної газети «Калейдоскоп», яка розповсюджується серед учнів школи та сільської громади.

Під час анкетування членів громади, було виявлено, що переважна більшість пропонувала впорядкувати парк в центрі села. Так зародилася ідея екологічного проекту «Парк». Була набрана група небайдужих до цього проекту людей. Першочерговим завданням проекту була підтримка в належному стані сільського парку. Але швидко стало зрозуміло, що цього недостатньо, тому цей проект переріс у більш широке поняття екологічного спрямування. На сьогодні не обмежується лише прибиранням парку, проводиться вивчення екологічного стану лісу та прибирання в ньому сміттєзвалищ, проходять численні екологічні акції. Наприклад, акція «Чисте довкілля», під час якої діти-волонтери розчищають джерела.

Акція «Паперу – друге життя» закликає не засмічувати навколишнє середовище та пропагує збереження лісів планети. До акції по  збиранню макулатури приєднуються і жителі села, що сприяє підвищенню екологічної культури сільської громади, прищеплює учнівській молоді почуття відповідальності, організованості, сприяє зближенню різних поколінь односельчан і, взагалі, згуртовує школу та сільську громаду.

 Проводиться також акція «Зимова підгодівля пташок», в рамках якої діти виготовляють годівниці, розвішують їх на території села і регулярно поповнюють їх їжею.

Волонтери не тільки турбуються про те, щоб не знищувався екосвіт нашої місцевості, а й дбають про його примноження. Діти з радістю відгукуються на пропозицію забезпечити шкільну квіткову клумбу посадковим матеріалом, допомагають їх висадити та доглядають за квітами протягом літніх канікул.

Неодноразово волонтери проводили акцію «Посади дерево!», в якій брали участь і члени волонтерського загону і жителі села.

Наша школа з 2005 року підключена до обласної мережі «Шкіл сприяння здоров’ю». Тому наступний напрям діяльності – турбота за відродження здорової нації, пропаганда здорового способу життя, боротьба із шкідливими звичками. Активно допомагає у його реалізації міністерство Здоров’я і Спорту нашої шкільної самоврядної організації «Шкільне містечко». Силами волонтерів та членів даного міністерства щоранку проводиться ранкова зарядка, здійснюється регулярне провітрювання класних кімнат, проводяться рухливі ігри на перервах, проводяться різноманітні спортивні змагання, естафети, дружні зустрічі між класами та між школами з волейболу, баскетболу, футболу. Силами волонтерів школи та місцевої громади вже розпочато будівництво дитячого майданчика, щоб дітлахи могли з користю проводити свій вільний час.

Волонтери бажають не тільки знати і вміти, а й навчати інших. Значним досягненням загону волонтерів є успішні виступи на VII та VIII обласних зльотах програми «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя». За підрахунками глядацьких голосів команда посіла ІІ місце в конкурсі плакатів, отримала посвідчення інструкторів. І тепер підлітки-інструктори мають можливість проводити заняття, тренінги та інші форми роботи з учнями своїх та інших шкіл, тим самим мають можливість серед великої кількості підлітків боротися з шкідливими звичками і пропагувати здоровий спосіб життя.

Серед волонтерів школи – члени пошукової групи, які здійснюють краєзнавчо-пошукову роботу по відновленню історичної пам’яті на території сільської ради. В межах проекту «Колосок пам’яті» створено роботу «О, горе, горе незабутнє» та відеофільм за матеріалами спогадів очевидців подій 1932-33рр.. З 2010 року почалася робота над проектом «Щоб пам’ятали» - учні школи разом з ініціативними членами громади створюють «Книгу пам’яті» про події, що відбулися під час Великої вітчизняної війни

Волонтери нашої школи, без посередників, співпрацюють з пошуковою програмою «Жди меня», допомагаючи у пошуках людей, яких розшукують на території Куп’янського району. Інформація про розшукуваних та знайдених людей друкується в кожному номері громадсько шкільної газети «Калейдоскоп», яка розповсюджується по всій території району. Силами волонтерів на сьогоднішній день було знайдено 4 особи. Пошуки інших продовжуються.

Щоб цікаво проводити дозвілля, волонтери школи в рамках самоврядування, готують розважальні програми для дискотек.

Роботі волонтерів сприяє той факт, що в селі всі один одного знають, тому проблеми всіх жителів нам відомі.

Волонтерська діяльність не залишається непоміченою представниками сільської громади та установ, розташованих на території Куп’янського району. Про це свідчать записи у книзі відгуків про роботу органів учнівського самоврядування та волонтерського загону Глушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer