Вы здесь

Гаврилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Нововоронцовського району Херсонської області

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Базиляк Валентина Леонідівна
Координатор ОАШ: 
Немає
Адрес: 
74232, пров. Кооперативний,2, с.Гаврилівка, Нововоронцовського району, Херсонської області
Телефон: 
( 05533) 3 93 13
Email: 
bazyliak@mail.ru
Информация: 
Гаврилівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Гаврилівської сільської ради Нововоронцовського району Херсонської області побудована у грудні 1969 року. На 1 вересня 2011 року налічує 10 класів. У зв’язку з тим, що кількість учнів 1 класу становить 4 чол., він у мережу класів не ввійшов, а для цих дітей здійснюється індивідуально – групове навчання. Педагогічний колектив налічує 21 вчителя.
Количество учеников: 
100чол.
Тип громади: 
сільська громада
Философия: 
Громадянська освіта у нашій школі здійснюється комплексно через навчальний процес, позакласну роботу, а також роботу органів учнівського самоврядування і носить системний характер, тобто громадянська освіта починається з початкової школи, продовжується в середній, і вже в старшій школі ми намагаємося досягти усвідомлення кожним учнем своєї громадянськості, приналежності до суспільного життя в Україні. Ми активно працюємо в системі громадянської освіти з 2004-2005 навчального року. Саме тому, коли постало питання прийняття Моделі інноваційного навчального закладу – без сумніву ми стали Школою громадянських компетентностей. Отже, головне завдання нашої школи – виховати фізично і морально здорову, духовно багату та гармонійно розвинену людину, яка поважає права і розуміє та виконує свої громадянські обов’язки, любить рідну землю і дбає про збереження культури свого народу; збудити і дати проявитися самостійним творчим силам і талантам дитини. Ведучою ознакою громадянського виховання є прагнення до свідомої , незалежної від зовнішніх обставин та умов, чесної і відкритої взаємодії з суспільством та оточуючим світом. Перше, що ми виховуємо в дітях, і що потім розвивається протягом усього навчання – це потреба дітей в людині – в іншій людині: спочатку у матері, батькові, потім товаришах, друзях, і нарешті, в колективі, суспільстві. Традиційно громадянська освіта здійснюється на уроках історії, правознавства, української мови і літератури, світової літератури, географії, художньої культури. Для підтвердження моделі школи, за рахунок варіативної складової викладаються курси за вибором: «Права дитини» (2 клас), «Цікава економіка» (3 клас), «Світова література» (4 клас), «Вчимося бути громадянами» ( 7 клас), «Живи за правилами» ( 8 клас), «Основи демократії» (10 клас). Громадянське виховання у якості загальношкільного підходу забезпечує процес демократизації школи, що є умовою його ефективності і результативності загалом. Реалізація такого підходу передбачає запровадження у шкільний простір сукупності навчальних середовищ і ситуацій, в яких відбувається виховання особистості: навчальний процес; відносини представників шкільної спільноти; позакласна діяльність навчального закладу; участь вихованців у діяльності місцевих громадських організацій та справах місцевої спільноти.
Проекты: 

Гаврилівська школа  І-ІІІ ступенів  -   громадсько - активна школа, яка  з 2007 року наполегливо  і творчо працює над реалізацією інноваційного педагогічного   проекту  «Модель школи Громадянських Компетентностей».        
Загальновідомо, що системність управління будь-яким процесом має практичні результати. Ними у нашій школі є реалізація соціальних проектів спільно з сільською громадою та їх щорічна, починаючи з 2005 року,  презентація у м.Києві на Всеукраїнській учнівській акції «Громадянин».
Ці проекти відзначені в числі переможців:
«Вирок для Гаврилівки зникнення чи процвітання»( 2005 рік),
«Вибори – 2006, як крок до процвітання села» (2006 рік),
«Село живе – поки зоріє школа»(2007 рік),
«Етнічні особливості депортованих бойків на Херсонщині» (2008 рік),
«Тестуємо якість шкільної їдальні» (2010 рік),
«Ми – не байдужі» (2011р).  
Розбудова моделі Школи Громадянських  Компетентностей  на основі відкритості передбачає  створення можливостей для членів місцевої спільноти – сільської громади, батьків, фермерів та селян-одноосібників стати партнерами в реалізації потреб школи, поєднання потреб громади та її ресурсів з метою підвищення якості життя у громаді та покращення інфраструктури  села.
Цьому сприятиме  реалізація  проекту «Село живе – поки зоріє школа» .
Завдяки проекту  буде не лише збережено школу  як освітню  установу, а й покращиться  в архітектурному плані  центр  села.  
В усьому світі  позитивні зміни починаються  з виявлення проблеми  дуже пристрасними та мужніми людьми, й тоді жага змін знаходить своє відображення у конкретних справах. У нашому проекті це співпраця  -  сільської  громади, педагогічного та учнівського  колективів і  неодноразові громадські толоки з їх участю:

  • по ремонту складського приміщення для зберігання вугілля на шкільній території,
  • ремонту каналізації,
  • прибирання різних складових загальної інфраструктури села (парк, берегова зона відпочинку, території біля обеліску,  при  Храмі).

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer