Вы здесь

Березнегуватська ЗОШ I-II ступенів №2 Березнегуватського району Миколаївської області

Printer-friendly versionPDF version
Область: 
Директор: 
Тацька Галина Леонідівна
Координатор ОАШ: 
Тацька Галина Леонідівна
Адрес: 
56203; смт.Березнегувате; вул.. 1Травня, 12;
Телефон: 
9-17-20
Email: 
NaQaRtAv1957@mail.ru
Информация: 
Проблемне питання школи: формування життєвої компетентності школярів через самореалізацію учителя і учня, як шляху до духовного самовдоскона лення особистості. Головне завдання: виховання здорової, творчої, компетентної особистості, громадянина України – носія національних цінностей, загальнолюдських, наукових, релігійних надбань, яка живе в гармонії з природою, сама з собою, вміє самовизначатися і самореалізовуватися. З історії становлення школи: нагартавська семирічна школа вперше відкрила двері для своїх учнів 1 вересня 1948 року. На початку 1948-1949 навчального року у школі налічувалося 5 класів, працювало 7 педагогів і викладалося 10 предметів. Протягом 1948-1950 років у школі навчалося 189 учнів, налічувалося 7 класів. В 1956 році школа посіла друге місце серед семирічних шкіл в районній олімпіаді з художньої самодіяльності. В 1958-1959 навчальному році в школі працювало 10 гуртків за інтересами. В 1960 році школа набуває статусу Березнегуватської восьмирічної школи №2 а в 2000 році – Березнегуватської загальноосвітньої школи I-II ступенів №2. Сьогодення школи : сьогодні в Березнегуватській ЗОШ I-II ступенів №2 працює 14 вчителів, практичний психолог і вихователь групи продовженого дня. Серед них : вчителів вищої кваліфікаційної категорії – 6; Вчителів першої кваліфікаційної категорії - 1; Вчителів другої кваліфікаційної категорії - 3; Спеціалістів – 5; Старших вчителів – 3.
Количество учеников: 
140
Тип громади: 
громада мікрорайону школи
Философия: 
Розроблена модель «Школа культури здоров‘я» формувалася з головною метою: навчити учнів, учителів, батьків, представників громади свідомо ставитися до свого здоров’я, сформувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя і здоров’язберігаючу поведінку, втілювати здобуті навички в щоденне життя. Представлена модель ґрунтується на багаторічному досвіді роботи школи, роботи багатьох країн світу, що розбудовують школи сприяння здоров’ю, сучасних вимогах суспільства і держави. Реалізація ідей, покладених в основу моделі «Школи культури здоров‘я», дає можливість підвищити рівень здоров’я підростаючого покоління країни через свідоме ставлення самої дитини до свого здоров’я і здоров’я оточуючих людей. Навчально – виховний процес повинен бути спрямований на введення у навчально – виховний простір здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій. Усі члени освітнього простору повинні пам’ятати, що здоров’я - це не тільки відсутність хвороб, а й гармонічний баланс фізичного, психічного та емоційного стану людини, а також доброзичливі відносини між людьми, особистістю і природою, ставлення до самого себе.
Проекты: 

Проектна діяльність громадсько-активної школи: Практична діяльність моделі « Школи сприяння здоров’ю»

  1. Соціально важливі справи:
  • Тиждені здорового способу життя;
  • Тиждені спорту;
  • Тиждень ОБЖ;
  • Тиждень правознавства;
  • Тематичні класні години;
  • День здоров’я ;
  • Екскурсії;
  • Пропагування здорового способу життя – робота агітбригади « Молодіжний квартал»;
  • Робота ДБП.
  1. Спортивно – оздоровча робота:
  • Уроки фізичної культури;
  • Секція «Баскетбол»;
  • Турніри з мініфутболу;
  • Легкоатлетичний крос;
  • Спортивно – краєзнавче свято «Козацькі розваги»;
  • Оздоровлення дітей улітку;
  • Застосування здоров’язберігаючих технологій;
  1. Загальношкільні акції, конкурси:
  • «Скажемо СНІДу – ні!»;
  • «Твоє життя – твій вибір»;
  • «Життя без паління»;
  1. Бесіди, інструктажі з попередження дитячого травматизму та нещасних випадків;
  2. Співпраця з позашкільними установами:
  • ССН;
  • Лікарі ЦРЛ;
  • Працівники правоохоронних органів.

Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я

Знання повинні стати реально дійсними (підвищення рівня викладання предметів: охорона здоров’я, фізична культура)

         «Паспорти здоров 'я»—для кожного учня. Це визначення індивідуального рівня здоров'я. Розробляється індивідуальна програма фізичного розвитку й оздоровлення.

         Контроль по класних кімнатах за повітряно-тепловим режимом;

         Фізкультхвилинки, масажери —каштани, масажні рукавички, трав’яні мішечки — для збереження високої працездатності протягом уроку.                
         Музикотерапія
         Колір    приміщень,інтер'єру
         Танці
        
аромотерапія     

         охоплення оздоровчою фізкультурою, масажем,

           проведення традиційних спортивно – оздоровчих загальношкільних  спортивних заходів (весняна, осіння та зимова спартакіади, спортивні ігри «Козацькі розваги»),

           пропагування здорового способу життя (антитютюнова, анти алкогольна та анти наркотична компанії).

РОБОТА З БАТЬКАМИ

  • З метою пропаганди здорового способу життя й навчання гігієнічних навичок суб’єктів освітнього процесу в школі проводиться значна просвітницька та агітаційна робота з представниками старшого покоління – батьками:
  • це і тематичні загальношкільні батьківські збори з обов’язковим виступом медпрацівників;
  •  і постійна робота батьківського всеобучу;
  • і робота шкільного психолого – медикопедагогічного консиліуму;
  • І участь батьків у проведенні традиційних спортивних заходів;
  • І контроль з боку батьків за якістю шкільного харчування .

      Батьківський всеобуч уведений у дію з метою підвищення зацікавленості  та     активної участі батьків у розбудові школи здоров’я.

 

 

ПРОГРАМА «ЖИТТЄВИЙ РИТМ СІМ’Ї»

Для налагодження взаєморозуміння  між різним віковими категоріями, для встановлення здорового мікроклімату в родині, для поліпшення всіх аспектів здоров’я впроваджується я програма «Життєвий ритм сім’ї». 

Завдання щоденної програми:

  • Вчасно прокиньтесь, усміхніться одне одному;
  • Потягніться 2-3 рази;
  • Зробіть самомасаж ;
  • Зробіть ранкову гімнастику;
  • Виконайте дихальні вправи;
  • Зробіть водні процедури (вранці і ввечері);
  • Походіть по камінцях (1-2 хвилини);
  • Прийміть повітряні ванни;
  • Виконайте 1-2 вправи для очей;
  • Присвятіть час улюбленій  справі;
  • Послухайте музику;
  • Виконайте  домашні справи;
  • Вчасно лягайте спати;
  • Оцініть стан свого самопочуття ( за п'ятибальною системою).

Напрями реалізації здоров’язберігаючих  технологій:

слідуючі  напрями  освітньо-виховної  діяльності:

  • створення  умов  для  зміцнення  здоров’я  школярів  та  їхнього  гармонійного  розвитку;
  • організацію  навчально-виховного  процесу  з  урахуванням  його  психологічного  та  фізіологічного  впливу  на  організм  учня;
  • розробку  і  реалізацію  навчальних  програм  з  формування  культури  здоров’я  і  профілактики  шкідливих  звичок;
  • корекцію  порушень здоров’я  з  використанням  комплексу  оздоровчих  і  медичних  заходів;
  • медико-психолого-педагогічний  моніторинг  стану  здоров’я,  фізичного  і  психічного  розвитку  школярів;
  • функціонування  служби  психологічної  допомоги  вчителям  і  учням  щодо  подолання  стресів,  тривожності;  гуманного  підходу  до  кожного  учня,  формування  доброзичливих  і  справедливих  відносин  у  колективі;
  • контроль  за  дотриманням  санітарно-гігієнічних  норм  організації  навчально-виховного  процесу,  нормування  навчального  навантаження  і  профілактики  стомлюваності  учнів;
  • організацію  збалансованого  харчування  учнів  у  школі;
  • відпрацювання нормативноправових документів, що регламентують діяльність шкіл сприяння здоров'ю (на рівні країни,а не за рахунок місцевих бюджетів).

Функціонування соціально-психологічної служби

Мета — здійснення заходів із збереження психічного здоров'я дітей із ослабленим здоров'ям; соціально-психологічний супровід дітей та їх батьків; створення максимально сприятливих умов для полегшення життєвої ситуації дитини.

Завдання:

  • вивчення психічних станів та соціального оточення дітей;
  • допомога вихованцям в адаптації до умов навчально-реабілітаційного закладу;
  • приведення в дію соціально-правових, юридичних, психологічних механізмів для захисту прав та інтересів дитини;
  • попередження та профілактика негативних наслідків поведінки та діяльності вихованців;
  • сприяння гармонійному розвитку особистості через роботу розвиваючих та корекційних груп.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Сформованість в учнів, учителів, батьків позитивної мотивації щодо здорового способу життя, потреба в активному підвищені якості власного здоров’я,що дозволить у цілому підвищити рівень здоров’я школярів і забезпечить свідоме формування його самим учнем.

 

Фотография: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer