Вы здесь

«Кола друзів» крокують до громадсько активних шкіл м. Перещепине Дніпропетровської області

Printer-friendly versionPDF version

29 січня 2016 у Перещепинській загальноосвітній школі №1 Дніпропетровської області відбулися зустрічі в рамках реалізації проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в начвальних закладах і громадах» шляхом впровадження педагогічних технологій «Кола друзів» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

Учасниками зустрічі були Людмила Некраш, консультант ВФ «Крок за кроком»,  Малиновська Таїсія директор Перещепинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, Любов Плахотіна, заступник директора з навчально-виховної роботи, Валентин Матвієнко педагог-організатор, Сачава Вікторія практичний психолог та ще 22 особи, представників педагогічної та батьківської громадськості.

У ході зустрічі увагу учасників було зосереджено на базових принципах методики «Кола друзів» та основних кроках її впровадження, а саме: підтримка методу на рівні адміністрації школи, розуміння й прийняття методу педагогами і учнями класу, розуміння проблеми дитини та важливість формування емпатійного ставлення до фокусної дитини, тісна співпраця з психологом, важливість дотримання методики проведення «Кола друзів» та проведення щотижневих зустрічей у «Колі друзів».

Для кращого розуміння процесу проведення «кіл» з учасниками зустрічі опрацьовано та надано для використання у роботі відео-матеріали, матеріали «Що потрібно для початку?», техніку «Глечик емоцій».

Також учасники обговорили ролі фасилітаторів та їх уміння вести групу, підвищенні психологічної компетентності та використанні графічних засобів в процесі фасилітації (на прикладі тренінгу Коліна і Джеккі Ньютон, книги Девіда Сіббета «Визуализируй это! Как использовать графику, стикеры и интеллект-карты для командной работы»).

Під час зустрічі учасники обговорили умови успішної реалізації методики «Кола друзів» у школі: визначено дітей, які потребують допомоги, створено групу педагогів-фасилітаторів, які допомагатимуть фокусним дітям долати бар’єри і труднощі соціалізації.

Батьки і опікуни фокусних дітей проявили зацікавленість і підтримку методу «Кола друзів». Сподіваються «на партнерські взаємостосунки у роботі над проблемою» і що цей метод «буде на користь дитині».

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer